Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorGregorová, Vendula
dc.date.accessioned2021-11-30T09:52:55Z
dc.date.available2021-11-30T09:52:55Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2010-11-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11326
dc.description.abstractPro vypracování diplomové práce byl zvolen podnik ČSAD JIHOTRANS a. s., který poskytuje služby v oblasti dopravy a má certifikované normy ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001 a ČSN EN ISO 22000. Cílem práce bylo analyzovat systém řízení kvality ve společnosti se zaměřením na proces ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná?, porovnat jednotlivé koncepce managementu kvality a navrhnout případné změny. Ve vlastní části práce je uveden výzkum ve zvolené společnosti. Tento výzkum je zaměřen na analýzu nákladů související s kvalitou, vývoj reklamací, vyhodnocení spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření, výkonnost procesu ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná? a porovnání jednotlivých koncepcí managementu kvality.cze
dc.format83 s., 41 s. příloh
dc.format83 s., 41 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmanagement kvalitycze
dc.subjectsystém řízení kvalitycze
dc.subjectISO normycze
dc.subjectQuality Managementeng
dc.subjectQuality Management Systemeng
dc.subjectISO Normseng
dc.titlePorovnání účinnosti systémů řízení kvality ve vybraném podnikucze
dc.title.alternativeComparison of effectiveness of different quality management systems in a given companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11846
dc.description.abstract-translatedFor this work a firm called ČSAD JIHOTRANS a. s., which provides transport services and holds certified norms ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001 a ČSN EN ISO 22000, was chosen. The goal of this thesis was to analyse the quality management system in the company with specialisation on ?regular and irregular transport of passengers?, to compare constituent conceptions of quality management and to suggest potential changes. In the main part a research in the chosen company is described. This research is aimed on an analysis of costs related to quality, the development of reclamations, a questionnaire examination for an evaluation of customer satisfaction, the efficiency of the process ?regular and irregular transport of passengers? and a comparison of constituent conceptions of quality management.eng
dc.date.accepted2011-02-01
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineProvozně podnikatelský oborcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam