Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchal, Jan
dc.contributor.authorJoštová, Eva
dc.date.accessioned2021-11-30T09:55:00Z
dc.date.available2021-11-30T09:55:00Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/11498
dc.description.abstractPráce byla zaměřena na vyhodnocení vhodného souboru zapsaných komplexních pozemkových úprav s vyprojektovanou a realizovanou cestní sítí. Bylo vybráno devět katastrálních území v okrese Tábor. Dopravní systém v zájmovém území byl porovnán dle navržených kritérií před pozemkovou úpravou, projektovým a realizačním stavem z hlediska dopravního, estetického, ekonomického a sociálního. Komparace byla problémová z důvodu značného časového odstupu mezi dnem zápisu KPÚ do katastru nemovitostí a realizační etapou cestní sítě. Výstavba většiny navržených polních cest doposud neproběhla. Zjištěné výsledky poukazují na nedostatky v projektové dokumentaci a na odlišnost navrženého a skutečného stavu polních cest.cze
dc.format94 s. (123 384 znaků)
dc.format94 s. (123 384 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPozemkové úpravycze
dc.subjectcestní síťcze
dc.subjectpolní cestacze
dc.subjectLand adjustmenteng
dc.subjectroad networkeng
dc.subjectrural roadseng
dc.titleVyhodnocení projekce a realizace cestní sítě ve vybraných okresech Jihočeského krajecze
dc.title.alternativeThe analyze projection and realization of road network in selected districts of the South regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19415
dc.description.abstract-translatedThis thesis´s main purpose was to analyze suitable representative of finished comprehensive land adjustments with projected and realized road network. Nine cadastral lands were selected in the Tabor county. The transport system was compared according to suggested criteria in terms of traffic, aesthetic, economic and social in the location of interest before comprehensive land adjustments, project and implementing state. The comparison was problematic because of the considerable time lag between the date of entry comprehensive land adjustments in the register and implementing phase of road network. Construction of most of suggested rural roads haven´t realized yet. The results show the imperfection of these project documentation and differences of the realization and the real state of rural roads.eng
dc.date.accepted2012-06-11
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePozemkové úpravy a převody nemovitostícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam