Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJirotková, Dana
dc.contributor.authorLišková, Andrea
dc.date.accessioned2021-11-30T11:08:30Z
dc.date.available2021-11-30T11:08:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/12565
dc.description.abstractTématem diplomové práce je senzorické hodnocení vybraného druhu masného výrobku v závislosti na technologii výroby. Práce se zabývá zjištěním postoje spotřebitelů k paštikám a dále podle vybraných senzorických metod vyhodnotit kvalitu vybraného sortimentu paštik. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku masných výrobků, historii výroby paštik, její druhy a nabídky na současném trhu. Jsou zde popsány jednotlivé suroviny používané při výrobě paštik a výroba samotná. V další části je pojednáváno o definici senzorické analýzy, jejich podmínkách a použitých metodách. Praktická část obsahuje dotazník, který je zaměřen na různé věkové skupiny, které jsou porovnávány mezi sebou v závislosti na postoji spotřebitelů k paštikám. Dále podle vybraných senzorických metod jsou provedeny zkoušky pro zvolené druhy paštik. Nakonec byl pro firmu Mauz, s.r.o. zapojen průzkum, který se týkal atraktivity a ceny obalů paštik.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPaštikacze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectsenzorická analýzacze
dc.subjectPateeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectsensory analysiseng
dc.titleSenzorické hodnocení vybraného druhu masného výrobku v závislosti na technologii výrobycze
dc.title.alternativeSenzory evaluation sort of meat product according to productioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28994
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis is sensory evaluation of a selected type of meat product, depending on a manufacturing technology. This work deals with findings on consumers' attitudes pates and evaluating the quality of selected assortment of pates selected by sensory analysis. The theoretical part is focused on the characteristics of meat products, history of pates, its types and an offer on a current market. The thesis describes different raw materials used in the manufacture of pates and production itself. The next part deals with the definition of sensory analysis, conditions and used methods. The practical part includes a questionnaire that is focused on different age group that are compared with each other, depending on the attitude of consumers towards pates. Than selected sensory methods have been tested for the selected types of pates. Finally it was involved research for the company Mauz, s.r.o., which concerned an attractiveness and cost of packing pates.eng
dc.date.accepted2013-06-17
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam