Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTěšitel, Jan
dc.contributor.authorKrubner, Ladislav
dc.date.accessioned2021-11-30T11:12:58Z
dc.date.available2021-11-30T11:12:58Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/12741
dc.description.abstractHlavním cílem této práce bylo zhodnocení současné situace vybraných agroturistických farem na Benešovsku z hlediska jejich struktury, spolupráce s místní akční skupinou (MAS), způsobu a efektivnosti jejich marketingu. Teoretickými východisky bylo studium dostupné literatury včetně internetových zdrojů. Poznatky z teoretické části byly následně konfrontovány s informacemi získanými v rámci empirické části. Tou byly řízené rozhovory s majiteli a provozovateli agroturistických farem ve sledovaném regionu a představiteli místních akčních skupin. Na základě získaných informací a podnětů byla v závěrečné části práce formulována doporučení. Ta směřují k optimalizaci marketingové strategie agroturistických farem na Benešovsku.cze
dc.format92 s. (116 903 znaků).
dc.format92 s. (116 903 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectagroturistická farmacze
dc.subjectagroturistikacze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectBenešovskocze
dc.subjectmístní akční skupinacze
dc.subjectMAS Posázaví.cze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectagro-tourist farmeng
dc.subjectagro-tourismeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectBenešovsko regioneng
dc.subjectlocal action groupeng
dc.subjectLAG Posazaví.eng
dc.titleMarketingová komunikace agroturistických farem na Benešovskucze
dc.title.alternativeMarketing of agritouristic farms in the Benesov regioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32780
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this study was to evaluate the current situation of selected agro-tourist farms Benešovsku in terms of their structure, collaboration with local action groups (LAGs), the method and the effectiveness of their marketing. The theoretical approach was the study of literature, including Internet resources. The theoretical part were subsequently confronted with the information obtained in the empirical part - conducted interviews with the owners and operators of agro-tourist farms in the monitored region and representatives of local action groups. Based on the information and suggestions in the final part of the thesis formulated recommendations. The aim to optimize the marketing strategy of agro-tourist farms Benešovsku.eng
dc.date.accepted2014-06-10
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam