Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDolan, Antonin
dc.contributor.authorŠindelář, Jan
dc.date.accessioned2021-11-30T11:16:25Z
dc.date.available2021-11-30T11:16:25Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/12833
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá palivovým systémem Common-Rail. Smyslem této práce je vypracovat přehled vývoje systému vstřikování paliva. První část se věnuje popsání zvoleného palivového systému. Jsou zde popsány a vysvětleny všechny části tohoto systému. Je zde vysvětleno řízení vstřikování. Následně jsou popsány ostatní varianty provedení palivových systémů. V další části jsou popsány a rozděleny diagnostické přístroje a provedeno měření emisí a provozních hmot. V poslední části jsou provedeny ekonomické výpočty z hlediska ekonomicky provozu motorových vozidel. Práce také obsahuje vyhodnocení výsledků z měření a zjištění vhodnosti využití palivového systému na vozidle.cze
dc.format94 s. (95371 znaků)
dc.format94 s. (95371 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCommon-Rail; palivová soustava; vstřikování; vysokotlaké čerpadlo; diagnostikacze
dc.subjectCommon-Rail; fuel system; injection; high-pressure pumpeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.titlePosouzení provozu motorových vozidel se vznětovými motory využívajícími systém přímého vstřikování paliva Common-Rail.cze
dc.title.alternativeThe assessment of the use of motor vehicles equipped with diesel engines using direct fuel injection of Common - Rail.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36635
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the Common-Rail fuel system. The aim of this work is to develop an overview of development of the fuel-injection system. The first part is devoted to the description of the selected fuel system. All the parts of the system are described and explained there. Also the explanation of the management of the injection is included. Subsequently, other variants of the fuel system are described here. Further parts focuse on the diagnostic instruments and measuring emissions, also operational materials are described and divided in there. The last part of the thesis is devoted to the economic calculations which were made from the perspective of the economy operation of motor vehicles. The work also includes an evaluation of the measurements results and determines the appropriateness of the use of the Common-Rail fuel system for vehicles.eng
dc.date.accepted2015-06-08
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělské inženýrstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam