Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOndr, Pavel
dc.contributor.authorFlorián, Ondřej
dc.date.accessioned2021-11-30T11:22:24Z
dc.date.available2021-11-30T11:22:24Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/12964
dc.description.abstractCílem předkládané práce bylo zpracování podrobné literární rešerše obsahující popis cestní sítě z hlediska historického vývoje, podrobná charakteristika jednotlivých typů polních cest v komplexní pozemkové úpravě a vyhodnocení cestní sítě jako možného prvku protierozní ochrany. Hlavním záměrem byla analýza proměn cestní sítě během různých dějinných etap, ve kterých byla cestní síť zachycena, prostudována a výsledky porovnány. U významných okamžiků vývoje byly zaznamenány i pravděpodobné příčiny jejich vzniku. Jako zájmová lokalita bylo zvoleno katastrální území Nákří v okrese České Budějovice, kde provedený rozbor cestní sítě dává jasný přehled o výrazných změnách v průběhu historického vývoje. Součástí práce bylo nejen zmapování změn, nýbrž i návrh řešené komplexní pozemkové úpravy, která odpovídá současným požadavkům v rámci projekce plánu společných zařízení.cze
dc.format96 s. (140 941 znaků),3s. obr.
dc.format96 s. (140 941 znaků),3s. obr.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestní síťcze
dc.subjectpolní cestycze
dc.subjectvývoj krajinycze
dc.subjectkomplexní pozemkové úpravycze
dc.subjectspolečná zařízenícze
dc.subjectprotierozní opatřenícze
dc.subjectRoad and lane networkeng
dc.subjectlaneseng
dc.subjectlandscape developmenteng
dc.subjectcomplex land adjustmenteng
dc.subjectcommon facilitieseng
dc.subjecterosion controleng
dc.titleNávrh cestní sítě v komplexní pozemkové úpravěcze
dc.title.alternativeProposal of road network for complex land adjustmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag37854
dc.description.abstract-translatedThe main purpose of this thesis was compiling the detailed literature search containing the description of a road network from the historical development point of view, detail characteristics of lane types used in complex land adjustment and the evaluation of the road and lane network as a possible element of erosion control. The main object was the analysis of the road and lane network changes during several historical periods, in which the network was captured, studied and the results were compared. The possible causes of the changes where described for key moments of the historical development. As the location of interest the cadastral area Nakri in Ceske Budejovice district was chosen. For this location the detailed road and lane network analasys shows clear overview of remarkable changes during historical development. A part of this thesis is not only capturing the changes, but also a proposal of resolved complex land adjustment, which is in compliance with latest requirements for proposing a plan of common facilities.eng
dc.date.accepted2015-06-02
dc.description.departmentZemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePozemkové úpravy a převody nemovitostícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Zemědělská fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programZemědělská specializacecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam