dc.contributor.author | Tichá, Marie | cze |
dc.contributor.author | Uhlířová, Martina | cze |
dc.contributor.author | Samková, Libuše | cze |
dc.date.accessioned | 2021-01-18T10:06:29Z | |
dc.date.available | 2021-01-18T10:06:29Z | |
dc.date.issued | 2016 | cze |
dc.identifier.isbn | 978-80-905281-3-0 | cze |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/158 | |
dc.description.abstract | Příspěvek je zaměřen na badatelsky orientované vzdělávání jako možnou cestu rozvíjení a zkvalitňování profesionality v přípravě učitelů 1. stupně základní školy. Vzhledem k tomu, že proces bádání vede k domněnkám, hypotetickým odpovědím a ty je třeba ověřit, zaměřili jsme se v poslední době také na rozvíjení uvědomování si potřeby argumentovat, vědomě zařazovat odůvodňování do vyučování matematice. | cze |
dc.format | p. 222-226 | cze |
dc.language.iso | cze | cze |
dc.publisher | Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta | cze |
dc.relation.ispartof | EME2016 Proceedings. Primární matematické vzdělávání v souvislostech | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vzdělávání | cze |
dc.subject | rozvíjení profesionality učitelů | cze |
dc.subject | 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | odůvodňování | cze |
dc.subject | Concept Cartoons | cze |
dc.subject | inquiry based education | eng |
dc.subject | development of teachers' profession | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | justification | eng |
dc.subject | Concept Cartoons | eng |
dc.title | Badatelsky orientované vzdělávání jako jedna z cest ke zkvalitňování profesionality učitelů | cze |
dc.title.alternative | Inquiry based education as a way to development of teachers' profession | eng |
dc.type | ConferenceObject | cze |
dc.identifier.obd | 43878850 | cze |
dc.description.abstract-translated | The contribution focuses on inquiry based mathematics education as a possible way to development and enhancement of teachers' profession, conducted during training of future primary school teachers. Given that the process of inquiry leads to assumptions, hypothetical answers that need to be verified, we focused also on development of the awareness of the need of proper argumentation, and on conscious implementation of justification to mathematics education. | eng |
dc.peerreviewed | yes | cze |
dc.publicationstatus | postprint | cze |
dc.project.ID | GA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky | cze |
dc.event | Primární matematické vzdělávání v souvislostech (20.04.2016 - 22.04.2016, Olomouc) | cze |