Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorSamková, Libušecze
dc.contributor.authorBastl, nullcze
dc.contributor.authorLávička, nullcze
dc.date.accessioned2021-01-18T10:06:37Z
dc.date.available2021-01-18T10:06:37Z
dc.date.issued2016cze
dc.identifier.isbn978-80-86843-52-0cze
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/159
dc.description.abstractTento příspěvek navazuje na třídílnou sérii Sedm podob badatelsky orientovaného vyučování matematice přednesenou na Setkání v roce 2014. V první části příspěvku se vracíme k podobě dané prostředím a představujeme podrobně ještě jedno aritmetické prostředí podněcující badatelské aktivity. V druhé části shrnujeme naše zkušenosti s badatelsky orientovaným vyučováním matematice v univerzitní přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ.cze
dc.formatp. 113-118cze
dc.language.isoczecze
dc.publisherVydavatelský serviscze
dc.relation.ispartofSetkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2016cze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectčíselné kartičkycze
dc.subjectbudoucí učitelé 1. stupněcze
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectnumber cardseng
dc.subjectfuture primary school teacherseng
dc.titleOhlédnutí za sedmi podobami badatelsky orientovaného vyučování matematicecze
dc.title.alternativeLooking back at the seven forms of inquiry based mathematics educationeng
dc.typeConferenceObjectcze
dc.identifier.obd43878951cze
dc.description.abstract-translatedThis contribution follows the three-part series that was presented at the Meeting in 2014. In the first part of the contribution we go back to the form given by an environment, and introduce in detail another arithmetical inquiry-stimulating environment. In the second part we summarize our experience with inquiry based mathematics education in university training of future primary school teachers.eng
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.project.IDGA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výukycze
dc.eventSetkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2016 (10.11.2016 - 12.11.2016, Srní)cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam