dc.contributor.author | Samková, Libuše | cze |
dc.contributor.author | Bastl, null | cze |
dc.contributor.author | Lávička, null | cze |
dc.date.accessioned | 2021-01-18T10:06:37Z | |
dc.date.available | 2021-01-18T10:06:37Z | |
dc.date.issued | 2016 | cze |
dc.identifier.isbn | 978-80-86843-52-0 | cze |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/159 | |
dc.description.abstract | Tento příspěvek navazuje na třídílnou sérii Sedm podob badatelsky orientovaného vyučování matematice přednesenou na Setkání v roce 2014. V první části příspěvku se vracíme k podobě dané prostředím a představujeme podrobně ještě jedno aritmetické prostředí podněcující badatelské aktivity. V druhé části shrnujeme naše zkušenosti s badatelsky orientovaným vyučováním matematice v univerzitní přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ. | cze |
dc.format | p. 113-118 | cze |
dc.language.iso | cze | cze |
dc.publisher | Vydavatelský servis | cze |
dc.relation.ispartof | Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2016 | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | matematika | cze |
dc.subject | číselné kartičky | cze |
dc.subject | budoucí učitelé 1. stupně | cze |
dc.subject | inquiry based education | eng |
dc.subject | mathematics | eng |
dc.subject | number cards | eng |
dc.subject | future primary school teachers | eng |
dc.title | Ohlédnutí za sedmi podobami badatelsky orientovaného vyučování matematice | cze |
dc.title.alternative | Looking back at the seven forms of inquiry based mathematics education | eng |
dc.type | ConferenceObject | cze |
dc.identifier.obd | 43878951 | cze |
dc.description.abstract-translated | This contribution follows the three-part series that was presented at the Meeting in 2014. In the first part of the contribution we go back to the form given by an environment, and introduce in detail another arithmetical inquiry-stimulating environment. In the second part we summarize our experience with inquiry based mathematics education in university training of future primary school teachers. | eng |
dc.peerreviewed | yes | cze |
dc.publicationstatus | postprint | cze |
dc.project.ID | GA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky | cze |
dc.event | Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2016 (10.11.2016 - 12.11.2016, Srní) | cze |