dc.contributor.author | Samková, Libuše | cze |
dc.contributor.author | Szarková, D. | cze |
dc.contributor.author | Letavaj, P. | cze |
dc.contributor.author | Tichá, Marie | cze |
dc.contributor.author | Richtáriková, D. | cze |
dc.contributor.author | Prašílová, M. | cze |
dc.date.accessioned | 2021-01-18T10:21:59Z | |
dc.date.available | 2021-01-18T10:21:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | eng |
dc.identifier.isbn | 978-80-227-4650-2 | eng |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/211 | |
dc.description.abstract | The contribution focuses on the possibility to use an educational tool called Concept Cartoons as a diagnostic instrument in problem solving and problem posing activities of future primary school teachers. The aim of the presented study is to observe which aspects of future primary school teachers' knowledge related to reasoning and generalization could be investigated through Concept Cartoons that are based on a substantial learning environment called "Number triangles". | eng |
dc.format | p. 1354-1368 | eng |
dc.language.iso | eng | eng |
dc.publisher | Vydavatel'stvo Spektrum STU | eng |
dc.relation.ispartof | Proceedings, 16th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2017 | eng |
dc.subject | future primary school teachers | eng |
dc.subject | reasoning | eng |
dc.subject | generalization | eng |
dc.subject | Concept Cartoons | eng |
dc.subject | substantial learning environment | eng |
dc.subject | number triangles | eng |
dc.subject | budoucí učitelé 1. stupně ZŠ | cze |
dc.subject | usuzování | cze |
dc.subject | zobecňování | cze |
dc.subject | Concept Cartoons | cze |
dc.subject | podnětná výuková prostředí | cze |
dc.subject | číselné trojúhelníky | cze |
dc.title | Observing how future primary school teachers reason and generalize: the case of number triangles and Concept Cartoons | eng |
dc.title.alternative | Jak budoucí učitelé 1. stupně ZŠ usuzují a zobecňují: případ číselných trojúhelníku a obrázků Concept Cartoons | cze |
dc.type | ConferenceObject | eng |
dc.identifier.obd | 43880668 | eng |
dc.description.abstract-translated | Příspěvek se věnuje možnostem využití výukové pomůcky zvané Concept Cartoons jako diagnostického nástroje ve vzdělávání budoucích učitelů 1. stupně ZŠ, a to při řešení a tvoření úloh. Cílem publikované studie bylo pozorovat, jaké aspekty znalostí obsahu souvisejících s usuzováním a zobecňováním mohou být zkoumány pomocí Concept Cartoons. Tématem úloh Concept Cartoons bylo prostředí číselných trojúhelníků. | cze |
dc.peerreviewed | yes | eng |
dc.publicationstatus | postprint | eng |
dc.project.ID | GA14-01417S/Zkvalitňování znalostí matematického obsahu u budoucích učitelů 1. stupně prostřednictvím badatelsky orientované výuky | eng |
dc.event | 16th Conference on Applied Mathematics Aplimat 2017 (31.01.2017 - 02.02.2017, Bratislava) | eng |