Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKalová, Jana
dc.contributor.authorVacková, Helena
dc.date.accessioned2021-12-06T14:19:16Z
dc.date.available2021-12-06T14:19:16Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/24769
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce bylo otestovat výukový software Paths to Math a stručně popsat jeho moduly. Pro případné zájemce o koupi a užívání tohoto softwaru obsahuje diplomová práce také informace o výhodách a nevýhodách softwaru a o jeho atraktivitě a využitelnosti na středních školách. Práce je rozdělena do pěti částí. První část se zabývá historií vývoje Paths to Math. Druhá část obsahuje stručný popis konstruktivismu, na jehož základě je software vytvořen. Třetí část je zaměřená na popis tohoto softwaru a jeho výhody či nevýhody. Čtvrtá část a pátá část se zabývá testováním softwaru.cze
dc.formatVIII, 61
dc.formatVIII, 61
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonstruktivismuscze
dc.subjectsoftwarecze
dc.subjectvýukové prostředícze
dc.subjectkrabicový diagramcze
dc.subjecthistogramcze
dc.subjectprůzkumcze
dc.subjecttestovánícze
dc.subjecton-line výukacze
dc.subjectchí-kvadrát testcze
dc.subjectconstructivismeng
dc.subjectsoftwareeng
dc.subjectlearning environmenteng
dc.subjectbox diagrameng
dc.subjecthistogrameng
dc.subjectexplorationeng
dc.subjecttestingeng
dc.subjecton-line learningeng
dc.subjectchí-square testeng
dc.titlePaths to Math - software pro podporu výuky matematiky na střední školecze
dc.title.alternativePaths to Math - software to support teaching mathematics at secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag35025
dc.description.abstract-translatedThe main object of this thesis was the testing of educational software Paths to Math and briefly description of its modules. The thesis also includes information about the pros and cons of the software and its attractiveness and usability in secondary schools for their possible buyers or users. The work is divided into five parts. The first part deals with the history of development of Paths to Math. The second part contains a brief description of constructivism, based on which the software is created. The third part focuses on description of this software and its pros and cons. The fourth part and the fifth part deal with testing of the software.eng
dc.date.accepted2015-05-27
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství matematiky pro SŠ - Učitelství informatiky pro SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programMatematikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDostálková, Iva
dc.contributor.refereeŠíma, František


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam