dc.contributor.advisor | Perout, Evžen | |
dc.contributor.author | Činčerová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:27:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:27:43Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/25764 | |
dc.description.abstract | Práce analyzuje možnosti využití arteterapeutických metod v praxi výuky výtvarné výchovy v nižších ročnících víceletého gymnázia. V první části stručně charakterizuje principy arteterapie a nejčastější poruchy chování, učení a sebepojetí žáků. Ve druhé části přibližuje autorčinu práci s vybranými studenty. Je zde zachycen posun ve výtvarném projevu žáků v důsledku dlouhodobého metodického působení autorky v hodinách výtvarné výchovy. V závěru shrnuje získané poznatky z praxe a upozorňuje na omezení arteterapeutického působení učitele vyplývající z podmínek školní výuky. | cze |
dc.format | 57 s. | |
dc.format | 57 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | kazuistika | cze |
dc.subject | gymnázia víceletá | cze |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | arttherapy | eng |
dc.subject | art - therapy | eng |
dc.subject | secondary schools | eng |
dc.subject | arts | eng |
dc.subject | case study | eng |
dc.title | Arteterapie ve školní praxi | cze |
dc.title.alternative | Arttherapy in school praxis | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 3101 | |
dc.description.abstract-translated | The essay analyzes the ways artetherapeutic methods can be used in arts at lower grades of an eight-year secondary school. In the first part it describes principles of artetherapy and the most common types of behavioral problems, learning disorders and self-confidence. In its second part the essay introduces the author’s work with selected students. A shift in art production as a result of the long-term methodological influence of the author in arts is documented. The conclusion part summarizes experience of the praxis and defines the limits for artetherapeutic influencing of teacher in the school environment. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |