dc.contributor.advisor | Květounová, Vladimíra | |
dc.contributor.author | Škodová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:27:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:27:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/25784 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je vylíčit průběh Boloňského procesu, popsat vývoj německého vysokoškolského systému v rámci vytváření Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, respektive v rámci realizace jednotlivých cílů Boloňského procesu. Dále tato práce poukazuje na důsledky zavedení nového studijního systému a na základě statistických údajů poskytuje přehled o kvantitativním vývoji německého vysokého školství. | cze |
dc.format | 54 s., 11 s. obr. příloh | |
dc.format | 54 s., 11 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | de | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Vysoké školství v Německu | cze |
dc.subject | Boloňský proces | cze |
dc.subject | Lisabonská úmluva | cze |
dc.subject | Sorbonnská deklarace | cze |
dc.subject | Boloňská deklarace | cze |
dc.subject | Pražské komuniké | cze |
dc.subject | Berlínské komuniké | cze |
dc.subject | Bergenské komuniké | cze |
dc.subject | bakalářské/magisterské studium | cze |
dc.subject | Hihger education in Germany | eng |
dc.subject | Bologna Process | eng |
dc.subject | Lisbon convention | eng |
dc.subject | Sorbonne declaration | eng |
dc.subject | Bologna declaration | eng |
dc.subject | Prague comuniqué | eng |
dc.subject | Berlin comuniqué | eng |
dc.subject | Bergen comuniqué | eng |
dc.subject | Bachelor/Master study | eng |
dc.title | Entwicklung der deutchen Hochschulbildung im Rahmen des Bologna-Prozesses | cze |
dc.title.alternative | Development of a higher education in Germany within the framework of the Bologna Process | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 3688 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor work is aimed to follow up the progress of the Bologna process, describing the developments of the new structure of studies to be recognized as a result of the establishment of the European higher education system; at German Universities in particular. Moreover this paper examines consequences of this new structure of higher education and offers a statistical overview of the quantitative development. | eng |
dc.date.accepted | 2007-06-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk a německý jazyk pro hospodářskou a obchodní sféru | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Filologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |