dc.contributor.advisor | Somr, Miroslav | |
dc.contributor.author | Valouchová, Marika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:51:58Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:51:58Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26363 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce, kterou jsem vypracovala má název Alternativní pedagogické koncepce v praxi mateřské školy.
Cílem této práce je charakterizovat základní znaky alternativních škol, popsat jejich nestandardní přístup k edukačnímu procesu a objasnit rozdíly v oblasti kooperace a komunikace mezi učitelkami a dětmi.
Teoretická část popisuje alternativní pedagogické směry a blíže se zabývá Waldorfskou mateřskou školou, Montessoriovskou mateřskou školou a Zdravou mateřskou školou.
Praktická část poté navazuje pozorováním v těchto alternativních mateřských školách a detailně popisuje komunikaci a kooperaci mezi učitelkami a dětmi. | cze |
dc.format | 35 s. | |
dc.format | 35 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Alternativní pedagogické koncepce v praxi mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Alternative pedagogic conception praktically mothers´s schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 5837 | |
dc.description.abstract-translated | My bachelor thesis is called The Alternative Educational Conception in Practice of Kindergarten.
The aim of this thesis is to define the fundamental characteristics of alternative schools, to describe their special approach to the educational process and to explain the differences in the field of cooperation and communication between teachers and children.
The theoretical part depictures the alternative educational trends and focuses especially on the Waldorf Kindergarten, Montessori Kindergarten and the Healthy Kindergarten.
Consequently, the practical part concurs with observation in these alternative kindergartens and describes in detail the communication and cooperation between teachers and children. | eng |
dc.date.accepted | 2008-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Švejda, Gabriel | |