Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKusová, Jana
dc.contributor.authorHolemářová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T11:51:58Z
dc.date.available2021-12-07T11:51:58Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26365
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na možnosti alternativního vzdělání v Rakousku. Úvodní kapitoly představují rakouský vzdělávací systém obecně, další část práce se věnuje alternativním typům škol. Souhrnné údaje o nabízených výukových programech nad rámec klasickému pojetí výuky jsou zpracované do komplexního přehledu. Na jednom zvoleném alternativním programu byla provedena jeho podrobná analýza zaměřená na používané výukové metody, přístup k žákům, výukové materiály a především na rozdílnost od běžné výuky. Závěr práce prezentuje výsledky dotazníkového šetření mezi Rakušany, které bylo zaměřeno na povědomí Rakušanů o alternativních vzdělávacích programech. V přílohách této práce jsou k nahlédnutí statistiky, grafy a ukázky učebních materiálů.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleUntersuchungen zum alternativen Schulwesen in Österreichcze
dc.title.alternativeObservations concerning the alternative school system in Austriaeng
dc.title.alternativePoznámky k alternativnímu školství v Rakouskucze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag5889
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the possibilities of alternative education in Austria. In the first part is the Austrian school system introduced in general, the next part is aimed at the types of alternative schools. Overall information about educational programmes which differ from classical educational programmes is processed in a complex summary. A detailed assessment is made on one selected alternative educational programme. The assessment contains of analyses of tutorial methods, approach to students, teaching material and its differences from classical educational programme. The last part of this thesis presents results of a questionnaire survey made in Austria focused on awareness of Austrians of alternative educational programmes. In annexes, there are given statistics, charts and samples of teaching materialseng
dc.date.accepted2008-06-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a německý jazyk pro hospodářskou a obchodní sférucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam