Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorVorlová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T11:52:30Z
dc.date.available2021-12-07T11:52:30Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26463
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá sociálně patologickým jevem šikanování na základních školách. Šikanování je velmi komplikovaný systém, který lze zkoumat z mnoha úhlů pohledu. Zde mě zajímaly názory pedagogů ZŠ a především jejich připravenost na řešení šikany. Jedná se však zároveň o komparaci výsledných dat z dvou naprosto odlišných prostředí - z venkova a z hlavního města Prahy. V teoretické části jsem se snažila přiblížit celkový mechanismus šikanování s jeho aktéry, vývojem, diagnostikou a prevencí. V praktické části jsem zpracovala získané výsledky z výzkumu a snažila se najít jisté souvislosti v postojích respondentů k danému tématu. V práci byla využila citace z literatury předních odborníků na šikanu v ČR i v zahraničí.cze
dc.format74 s., 4 s. příloh
dc.format74 s., 4 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectšikanovánícze
dc.subjectsociálně patologický jevcze
dc.subjectcze
dc.subjectřešenícze
dc.subjectaktéřicze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectvenkovcze
dc.subjectPrahacze
dc.subjectkomparacecze
dc.subjectbullyingeng
dc.subjectsocial pathological phenomenoneng
dc.subjectbasic schoolseng
dc.subjectreadinesseng
dc.subjectparticipantseng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectcountryeng
dc.subjectPragueeng
dc.subjectcomparissoneng
dc.titleŠikana z pohledu učitelů ZŠ na venkově a v hlavním městě Praze (srovnávací studie)cze
dc.title.alternativeBULLYING FROM THE TEACHERS /OF BASIC SCHOOLS/ PERSPECTIVE, IN THE COUNTRY AND IN PRAGUE (COMPARISON STUDY).eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9154
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work deals with social pathological phenomenon of bullying at basic schools. The bullying is very complicated appearance which can be researched from various angles of view. I´ve concentrated at teacher´s opinions and especially their readiness at bullying solving. The bachelor work is concerned of comparisson resulting outcomes from two absolutely different environment - the country and Prague . In the theoretical part I tried to zoom in whole mechanism of bullying with its participants, development, diagnostics and prevention. In the practical part I´ve elaborated gained research results and done my best to find the connection in respondent´s attitudes to given topic. There were used the citations of Czech prime specialists as well as foreign author´s literature.eng
dc.date.accepted2008-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam