Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPletka, Jiří
dc.contributor.authorHavlíková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T11:53:06Z
dc.date.available2021-12-07T11:53:06Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26528
dc.description.abstractANOTACE Evropská dimenze ve vzdělávání mateřské školy Evropská dimenze ve vzdělávání, jakožto výchova k evropanství podporující evropskou integraci, je samozřejmou součástí vzdělávání na základních, středních a samozřejmě na vysokých školách. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda a případně jak lze promítnout evropské dimenze do vzdělávání nejzákladnějšího, tedy do vzdělávání nejmenších dětí v mateřských školách. Proto je bakalářská práce koncipována do třech základních celků. V první části jde o samotný výklad pojmu v jeho historii, současnosti, souvislostech, v evropských i tuzemských podmínkách. Druhou částí je dotazníkový průzkum, mapující rozsah EDV v českých mateřských školách. Třetí částí, z mého hlediska nejdůležitější, je návrh projektu, kterým by bylo vzdělávání v mateřských školách obohaceno právě o evropskou dimenzi a to v takových pojmech a takovým způsobem, aby byla srozumitelná i této nejmladší kategorii studujících.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEvropská dimenze ve vzdělávání mateřské školycze
dc.subjectEvropská dimenzecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectEuropean Dimension in Education in Nursery Schoolseng
dc.subjectEuropean Dimensioneng
dc.subjectEducationeng
dc.subjectEuropean dimension in a education of infant schooleng
dc.titleEvropská dimenze ve vzdělávání mateřské školycze
dc.title.alternativeEuropean dimension in a education of infant schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9418
dc.description.abstract-translatedANNOTATION European Dimension in Education in Nursery Schools European dimension in education, as a means of education in European citizenship promoting European integration, is an integral part of the education at elementary schools, secondary schools, and of course at universities. The aim of this bachelor work is to find out if (and possibly how) European dimensions can be projected into the basic education, i.e. the education of the youngest children in nursery schools. That is why the framework of this work is divided into three fundamental units: The first part introduces and explains the term itself together with its history, present time, and context, in both European and domestic circumstances. The second part is a survey mapping the range of the European dimension in education in Czech nursery schools. The third part, in my opinion the most substantial one, proposes a project that would enrich the education in nursery schools with the European dimension by using such conceptions and such a way so that this dimension can be comprehensible also to the youngest group of learners.eng
dc.date.accepted2008-04-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam