Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPletka, Jiří
dc.contributor.authorHochmanová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T11:53:06Z
dc.date.available2021-12-07T11:53:06Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26529
dc.description.abstractSoučasné financování školské instituce je do značné míry založeno na jejích výkonech, tedy na počtu dětí, žáků nebo studentů. Vzhledem k populační situaci se tak školy dostávají do ''konkurenčního boje'' a nezbytností v řízení se stává marketing školy. Tato práce se zabývá jak teorií, tak praxí v oblasti marketingu školy. Obsahem teoretické části je teorie marketingu školy s důrazem na vztah mateřské školy s veřejností. Praktická část je zaměřena na mapování aktuální situace, jak se mateřské školy prezentují na veřejnosti a jak k této prezentaci využívají internetu. Tento výzkum je proveden v Jihočeském kraji, ve třiceti mateřských školách a mezi devadesáti třemi rodiči. Poslední část práce je návrh internetových stránek pro Mateřskou školu Strmilov, který vychází z výsledků výzkumu.cze
dc.format76
dc.format76
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectfinancovánícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectprezentacecze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectfinancial systemeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectpresentationeng
dc.subjectinterneteng
dc.titleWebová prezentace jako součást public relations mateřské školycze
dc.title.alternativeInternet publicity matter as component public relations of infant schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9419
dc.description.abstract-translatedThe present financial system for schools is based on the number of children, students. Relative to populations situation are the school in rivalry environment. In such environment is necessary work with schools marketing. Schools’ marketing has two parts and they are theory and practice. Contend of the theory of marketing is marketing of the school stress on the relationship between school and public. The practical part is point ones look to mapping the actual situation about presentations of schools for public and how the schools use internet for own presentation. This research was made in south Czech region in thirty schools and with ninety-three parents. The last part is suggestion for WebPages for Strmilov kindergarten. The WebPages are found on the research from project.eng
dc.date.accepted2008-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam