Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorChaloupková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T11:53:16Z
dc.date.available2021-12-07T11:53:16Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26542
dc.description.abstractV teoretické části své bakalářské práce jsem se zaměřila na alternativní mateřské školy, zejména na waldorfskou pedagogiku. Další pozornost směřovala k socializaci, a to jak k socializaci v rodině, tak i socializaci, která probíhá v mateřské škole. Rodina i mateřská škola jsou pro dítě jedny z prvních prostředí, kde k socializaci dochází. Praktickou část jsem zaměřila zejména na používané formy komunikace mezi rodinou a mateřskou školou, jak formální, tak neformální. Zvýšenou pozornost jsem věnovala komunikaci ve waldorfské mateřské škole. Vlastní výzkum je založen na dvou výsledcích a to na pozorování a dotazníkovém šetření. Výzkum pozorováním urči, jak nejčastěji rodiče s učitelkou komunikují. Dotazníkové šetření ukáže, jaké formy komunikace rodičům nejvíce vyhovují.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectkomunikace formální a neformálnícze
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectwaldorf´s pedagogyeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectcommunication formal and informaleng
dc.titleFormy spolupráce mateřské školy a rodinycze
dc.title.alternativeThe forms of cooperation of kindergarten and familyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9438
dc.description.abstract-translatedI focused on alternative kindergartens, especialy on Waldorf´s pedagogy in theoretical part of my bachelor dissertation. I aimed my another attention to sociology in families as well as sociology with in kindergartens. A Family and kindergarten are first places where childeren have their first contact with sociology. A practical part of my dissertation is focused mainly on using kinds of communication between family and kindergarten - formal and informal. I paid increased attention to communication at Waldorf´s kindergartens. The research is based on two outcomes, the first is observation and the second is questionnaire survey. Observation research reveals a way in which parents mostly communicate with a trachet. Questionnaire survey reveals those kinds of communicition which parents consider the most suitable.eng
dc.date.accepted2008-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam