Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorHronová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T11:53:19Z
dc.date.available2021-12-07T11:53:19Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26547
dc.description.abstractTeoretická část charakterizuje poruchu ADHD - samotný pojem ADHD, symptomy, příčiny vzniku, kritéria pro určení diagnózy. V dalším teoretickém oddíle je zpracována hra, její přínos pro rozvoj dětské osobnosti, zvláště pak spontánní hra, typická hra dětí předškolního věku, využití hry pro diagnostiku. Praktická část uvádí výzkum, jehož použitou metodou bylo pozorování. Sledováno bylo pět dětí předškolního věku s projevy poruchy ADHD, jejich způsob hry je zde více rozpracován. Záměrem bylo sledovat, zdali se porucha projevuje ve hře dětí a do jaké míry ji ovlivňuje. Závěrem jsou uvedeny možnosti, jež by mohly dopomoci k úspěšnější a nenásilné práci s těmito dětmi.cze
dc.format62 s.
dc.format62 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporucha ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorder)cze
dc.subjectsymptomycze
dc.subjectporucha pozornosticze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectimpulzivitacze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectspontánní hracze
dc.subjecta disorder ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorders)eng
dc.subjectsymptomseng
dc.subjectattention disordereng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.subjectimpetuosityeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectspontaneous playeng
dc.titleSpontánní hra dítěte s ADHDcze
dc.title.alternativePlay of a child with ADHDeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9444
dc.description.abstract-translatedTheoretical part characterizes a disorder called ADHD - the term ADHD itself, symptoms, reasons for origin, criterions for diagnosis assignment. In the next theoretical section there is a game compiled, its asset for a growth of child´s personality, especially spontaneous play, typical for pre-school aged children, using the play for diagnostics. The practical part presents a survey, where observation was used as a method. Five pre-school children with symptoms of ADHD disorder were observed and their way of play is more developed. There was an intention to watch whether the disorder itself displays in children´s play and how much the play is influenced by this disorder. In conclusion there are given some possibilities which could help to have more succesful and smooth way of work with these children.eng
dc.date.accepted2008-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam