Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmíšková, Miroslava
dc.contributor.authorDunovská, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-07T11:53:34Z
dc.date.available2021-12-07T11:53:34Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26566
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá určitými rysy české a německé firemní kultury. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřena na porovnávání kulturních standardů obou zemí, na způsoby české a německé komunikace, také se věnuje konvencím a zdůrazňuje možné konflikty a jejich způsoby řešení. Další část práce představuje rozbor programů sloužící ke zlepšení interkulturního kontaktu a komunikace. Praktickou část tvoří dotazník, který zahrnuje 50 českých zaměstnanců pracujících u německé firmy Siemens a.s. v České republice. Dotazník se soustřeďuje na osobní zkušenosti českých zaměstnanců s německými obchodními partnery, na jejich vzdělanost v oblasti interkulturního kontaktu a srovnává informace týkající se kulturních standardů obsažené v odborné literatuře s odpověďmi respondentů.cze
dc.format56 s., 6. s. obr. příloh
dc.format56 s., 6. s. obr. příloh
dc.language.isode
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFiremní kulturacze
dc.subjectinterkulturní komunikacecze
dc.subjectkulturní standardycze
dc.subjectkonvencecze
dc.subjectproblémy a možné konfliktycze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectFirm cultureeng
dc.subjectintercultural communicationeng
dc.subjectcultural standardseng
dc.subjectconventionseng
dc.subjectproblems and possible conflictseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titleDie Firmenkultur (Das Bild tschechischer Angestellter bei deutschen Firmen).cze
dc.title.alternativeFirm Culture (Image of Czech Employee in German Speaking Companies)eng
dc.title.alternativeFiremní kultura (Obraz českého občana zaměstnaného u německé firmy).cze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9467
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with specific features of the Czech und German company’s culture. The thesis is divided into theoretical a practical part. The theoretical part is focused on comparison of cultural standards, on the style of Czech and German communication. It pursues the conventions and emphasizes possible conflicts and methods of solution. The next part introduces the analysis of programs serving the improvement of the intercultural contact und communication. The practical part contains a questionnaire, which includes 50 Czech employees of Siemens Company in the Czech Republic. The questionnaire concentrates on personal experience of the Czech employees with German business partners, on their knowledge of the intercultural contact and it compares the information concerning the cultural standards from the respective literature with the informant’s answers.eng
dc.date.accepted2008-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a německý jazyk pro hospodářskou a obchodní sférucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam