Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorBrossová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T11:53:36Z
dc.date.available2021-12-07T11:53:36Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26569
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá významem volnočasových aktivit u dětí předškolního věku, zejména jejich vlivem na rozvoj dětí před vstupem do základní školy. Teoretická část práce vymezuje na základě odborné literatury pojmy volný čas a s ním spojené volnočasové aktivity. Nastiňuje funkce volného času a v historickém kontextu i jeho využívání dětmi předškolního věku. Charakterizuje volnočasové aktivity, jejich obsah a činitele a zabývá se i volnočasovými institucemi. V praktické části jsou pomocí ankety, řízeného rozhovoru a studia dokumentace shromážděny a analyzovány poznatky o organizovanosti dětí předškolního věku ve volnočasových aktivitách. Rovněž je posouzen význam těchto volnočasových aktivit pro rozvoj dítěte před vstupem do základní školy, a to z hlediska výpovědí pracovníků volnočasových organizací a učitelů prvního stupně základních škol.cze
dc.format64 s.
dc.format64 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleVýznam volnočasových aktivit u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeMeaning of free-time activities pre-school children.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9471
dc.description.abstract-translatedBaccalaureate thesis goes in to sense of free-time activities pre-school children, above all their influence on child improvement before start of primary school attendance. Theoretical part defined according to special literature notions free time and related free-time activities. They sketch functions of free-time and in historical context their using of pre-school children too. Thesis characterizes free-time activities, their content and factors, and goes in to free-time institutions. In practical part were through public inquiries, controlled conversations and study of documentations round upped and analyzed findings about involvement pre-school children in free-time activities. As well is analyzed mean of these free-time activities for improvement of children advancement before start in primary school, aver point of free time organizations workers and teachers of first step primary schoolseng
dc.date.accepted2008-04-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam