dc.contributor.advisor | Cvach, Radek | |
dc.contributor.author | Brossová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:53:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:53:36Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26569 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá významem volnočasových aktivit u dětí předškolního věku, zejména jejich vlivem na rozvoj dětí před vstupem do základní školy. Teoretická část práce vymezuje na základě odborné literatury pojmy volný čas a s ním spojené volnočasové aktivity. Nastiňuje funkce volného času a v historickém kontextu i jeho využívání dětmi předškolního věku. Charakterizuje volnočasové aktivity, jejich obsah a činitele a zabývá se i volnočasovými institucemi. V praktické části jsou pomocí ankety, řízeného rozhovoru a studia dokumentace shromážděny
a analyzovány poznatky o organizovanosti dětí předškolního věku ve volnočasových aktivitách. Rovněž je posouzen význam těchto volnočasových aktivit pro rozvoj dítěte před vstupem do základní školy, a to z hlediska výpovědí pracovníků volnočasových organizací a učitelů prvního stupně základních škol. | cze |
dc.format | 64 s. | |
dc.format | 64 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Význam volnočasových aktivit u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Meaning of free-time activities pre-school children. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 9471 | |
dc.description.abstract-translated | Baccalaureate thesis goes in to sense of free-time activities pre-school children, above all their influence on child improvement before start of primary school attendance. Theoretical part defined according to special literature notions free time and related free-time activities. They sketch functions of free-time and in historical context their using of pre-school children too. Thesis characterizes free-time activities, their content and factors, and goes in to free-time institutions. In practical part were through public inquiries, controlled conversations and study of documentations round upped and analyzed findings about involvement pre-school children in free-time activities. As well is analyzed mean of these free-time activities for improvement of children advancement before start in primary school, aver point of free time organizations workers and teachers of first step primary schools | eng |
dc.date.accepted | 2008-04-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prokešová, Ludmila | |