dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Štekerová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:57:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:57:15Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26864 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabává problematikou sociálně patologických jevů u dětí a mládeže z pohledu učitelů I. a II. stupně základní školy. Úvodní část popisuje vybrané sociálně patologické jevy a současný systém prevence především v působnosti Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Praktická část se věnuje výzkumu této problematiky, jehož se zúčastnili učitelé I. a II. stupně základních škol. Nosnou část výzkumu tvoří dotazník a jeho vyhodnocení. | cze |
dc.format | 90 s., 10 s. příloh | |
dc.format | 90 s., 10 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cze |
dc.subject | primární prevence sociálně patologických jevů | cze |
dc.subject | social pathological phenomena | eng |
dc.subject | the primary prevention of the social pathological phenomena | eng |
dc.title | Primární prevence sociálně patologických jevů z pohledu učitelů I. a II. stupně ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The primary prevention of the social pathological phenomena in the point of the view of the I. and II. degree elementary school teachers | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6591 | |
dc.description.abstract-translated | This graduation thesis is considering the social patological phenomena problem targeted on the childern and youth. It is elaborated in the point of the view of the I. and II. degree elementary school teachers. In the introduction there are described selected social patological phenomena and contemporary system of primary prevention, especially in the sphere of action of the Ministry of Education, youth and sports of Czech Republic.
The practice part of this thesis puts brain to question-form research of solved problem. The participants were I. and II. degree elementary school teachers. The significant part of the thesis pictures the questionnaire and his interpretation. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Miloslava | |