dc.contributor.advisor | Špulák, František | |
dc.contributor.author | Vortel, Antonín | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:03Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-01-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26923 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je přiblížit význam pojmu E-learning, jeho praktické využití pro výuku fyziky, obeznámit s jeho historií a poukázat na jeho klady či zápory. V neposlední řadě poukázat na možnosti jeho tvorby, včetně zpracování ukázkového tématu. | cze |
dc.format | 30 s. | |
dc.format | 30 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | E-learning ve výuce fyziky | cze |
dc.title.alternative | E-learning in the education of physics | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 10534 | |
dc.description.abstract-translated | Objective of this work is put near significance of E- learning, his practical usage for education of physics, apprising with its history and point on its accomplishments or negatives. Last but not least refer to possibilities its creation , including processing of sample subject. | eng |
dc.date.accepted | 2009-02-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Měřicí a výpočetní technika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |