Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠpulák, František
dc.contributor.authorVortel, Antonín
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:03Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:03Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-01-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26923
dc.description.abstractCílem této práce je přiblížit význam pojmu E-learning, jeho praktické využití pro výuku fyziky, obeznámit s jeho historií a poukázat na jeho klady či zápory. V neposlední řadě poukázat na možnosti jeho tvorby, včetně zpracování ukázkového tématu.cze
dc.format30 s.
dc.format30 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleE-learning ve výuce fyzikycze
dc.title.alternativeE-learning in the education of physicseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag10534
dc.description.abstract-translatedObjective of this work is put near significance of E- learning, his practical usage for education of physics, apprising with its history and point on its accomplishments or negatives. Last but not least refer to possibilities its creation , including processing of sample subject.eng
dc.date.accepted2009-02-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMěřicí a výpočetní technikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam