| dc.contributor.advisor | Špulák, František |  | 
| dc.contributor.author | Vortel, Antonín |  | 
| dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:03Z |  | 
| dc.date.available | 2021-12-07T12:17:03Z |  | 
| dc.date.issued | 2009 |  | 
| dc.date.submitted | 2009-01-26 |  | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26923 |  | 
| dc.description.abstract | Cílem této práce je přiblížit význam pojmu E-learning, jeho praktické využití pro výuku fyziky, obeznámit s jeho historií a poukázat na jeho klady či zápory. V neposlední řadě poukázat na možnosti jeho tvorby, včetně zpracování ukázkového tématu. | cze | 
| dc.format | 30 s. |  | 
| dc.format | 30 s. |  | 
| dc.language.iso | cze |  | 
| dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze | 
| dc.rights | Bez omezení |  | 
| dc.title | E-learning ve výuce fyziky | cze | 
| dc.title.alternative | E-learning in the education of physics | eng | 
| dc.type | bakalářská práce | cze | 
| dc.identifier.stag | 10534 |  | 
| dc.description.abstract-translated | Objective of this work is put near significance of E- learning, his practical usage for education of physics, apprising with its history and point on its accomplishments or negatives. Last but not least refer to possibilities its creation , including processing of sample  subject. | eng | 
| dc.date.accepted | 2009-02-10 |  | 
| dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze | 
| dc.thesis.degree-discipline | Měřicí a výpočetní technika | cze | 
| dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze | 
| dc.thesis.degree-name | Bc. |  | 
| dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cze | 
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |