Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMazehóová, Yvona
dc.contributor.authorŠmahelová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:06Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:06Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26932
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá sledováním způsobů pojetí rodiny v kresbě předškolních dětí. Teoretická část vymezuje na základě odborné literatury pojmy předškolní období, význam rodiny, vývoj kresby, kresba rodiny. Charakterizuje dítě v předškolním věku z hlediska vývoje motorického, kognitivního, sociálního, emočního, morálního a hry. Nastiňuje proměny rodiny, vztahy mezi členy rodiny a její význam. Seznamuje s vývojem a znaky dětské kresby a zaměřuje se na interpretaci kresby rodiny. Praktická část zjišťuje na vzorku 20 dětí, jak se projevují v kresbě rodiny věkové a individuální zvláštnosti dítěte. Pomocí kresby rodiny a rozhovoru mapuje, jak je dítě schopno rodinu vnímat a kresebně znázornit.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní obdobícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvývoj kresbycze
dc.subjectkresba rodinycze
dc.subjecta pre-school periodeng
dc.subjecta familyeng
dc.subjecta drawing developmenteng
dc.subjecta drawing of a familyeng
dc.titleSledování vývoje výtvarného zobrazení rodiny v kresbě předškolního dítětecze
dc.title.alternativeMonitoring of Evolution of Artistic Expressing a Family in a Pre-school Child´s Drawingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11700
dc.description.abstract-translatedA bachelor thesis deals with observing various ways of the family concept in drawings of pre-school children. Based on specialized literature, the theoretic part defines following terms: a pre-school period, an importance of a family, a drawing development, a drawing of a family. It characterizes a child in pre-school age from the motoric, cognitive, social, emotional, moral development and game point of view. It outlines family changes, relationships among family members and the importance of a family. It introduces the development and characteristics of an infant drawing and aims at the interpretation of a drawing of a family. The practic part using 20 children as a sample recognizes how the age and individual distinctions of a child affect the drawings of a family. Due to the drawing of a family and a dialogue, it reveals how a child is able to perceive a family and to illustrate it.eng
dc.date.accepted2009-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam