dc.contributor.advisor | Cvach, Radek | |
dc.contributor.author | Řehořovská, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:06Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:06Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-03-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26934 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je naznačení možností rozvoje klíčových kompetencí u dětí předškolního věku s využitím metod, forem a postupů programu ‚"Filozofie pro děti" (dále P4C). V teoretická části je charakterizován pojem klíčové kompetence a vzdělávací oblasti v RVP PV, dále pak filozofie, metody a formy programu P4C. Praktická část obsahuje analýzu didaktického textu a popis realizace samotného programu P4C se skupinou dětí předškolního věku. V závěrečné reflexi jsou nastíněny možnosti rozvoje konkrétních klíčových kompetencí z RVP PV při využití programu P4C v mateřské škole. | cze |
dc.format | 85 s. | |
dc.format | 85 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Rámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | Filozofie pro děti | cze |
dc.subject | dialog | cze |
dc.subject | hledající společenství | cze |
dc.subject | The Framework Educational Programme of pre-school Education | eng |
dc.subject | key competecies | eng |
dc.subject | Philosophy for children | eng |
dc.subject | dialogue | eng |
dc.subject | community of inquiry | eng |
dc.title | Možnosti programu "Filozofie pro děti" při rozvíjení klíčových kompetencí dětí předškolního věku. | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of the programme "Philosophy for children" used for devolopment of key competences of pre-school age children. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 11703 | |
dc.description.abstract-translated | The target of this bachelor work is to suggest the direction of pre school children key competencies development using methods, forms and techniques of the "Philosophy for children programme" (thereinafter P4C). Theoretical part explains the meaning of the key competencies and describes the educational area in RVP PV. Philosophy, methods and forms of the P4C programme are described later in theoretical section. The practical part contains analyzes of the didactic text and the description of the practice using the P4C programme with a group of pre school children. The final section shows the possibilities of the development of particular RVP PV key competencies using the P4C programme in the kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |