Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorŘehořovská, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:06Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:06Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-03-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26934
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je naznačení možností rozvoje klíčových kompetencí u dětí předškolního věku s využitím metod, forem a postupů programu ‚"Filozofie pro děti" (dále P4C). V teoretická části je charakterizován pojem klíčové kompetence a vzdělávací oblasti v RVP PV, dále pak filozofie, metody a formy programu P4C. Praktická část obsahuje analýzu didaktického textu a popis realizace samotného programu P4C se skupinou dětí předškolního věku. V závěrečné reflexi jsou nastíněny možnosti rozvoje konkrétních klíčových kompetencí z RVP PV při využití programu P4C v mateřské škole.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRámcově vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectFilozofie pro děticze
dc.subjectdialogcze
dc.subjecthledající společenstvícze
dc.subjectThe Framework Educational Programme of pre-school Educationeng
dc.subjectkey competecieseng
dc.subjectPhilosophy for childreneng
dc.subjectdialogueeng
dc.subjectcommunity of inquiryeng
dc.titleMožnosti programu "Filozofie pro děti" při rozvíjení klíčových kompetencí dětí předškolního věku.cze
dc.title.alternativePossibilities of the programme "Philosophy for children" used for devolopment of key competences of pre-school age children.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11703
dc.description.abstract-translatedThe target of this bachelor work is to suggest the direction of pre school children key competencies development using methods, forms and techniques of the "Philosophy for children programme" (thereinafter P4C). Theoretical part explains the meaning of the key competencies and describes the educational area in RVP PV. Philosophy, methods and forms of the P4C programme are described later in theoretical section. The practical part contains analyzes of the didactic text and the description of the practice using the P4C programme with a group of pre school children. The final section shows the possibilities of the development of particular RVP PV key competencies using the P4C programme in the kindergarten.eng
dc.date.accepted2009-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam