Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorChaloupková, Věra
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:08Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:08Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26941
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá možnostmi mezinárodní spolupráce mezi mateřskými školami prostřednictvím mezinárodních vzdělávacích programů a dokladuje konkrétní příklady. Vychází ze současných požadavků na vzdělávání jak dětí, tak pedagogů a potřeby efektivnějšího a atraktivnějšího hraní si a učení, které může položit dobrý vědomostní základ pro život, studium a práci v Evropské unii. Práce obsahuje i vyhotovení dotazníkového šetření, které mapuje současný stav znalostí, postojů a zkušeností pedagogů z této oblasti. Přináší návod pro školy nebo i jednotlivé pedagogy, kteří by chtěli obohatit a rozšířit aktivity svého zařízení i za hranice České republiky. Zdůrazňuje možnost využití moderních informačních technologií k výuce cizích jazyků a k poznávání kultur a tradic jiných zemí.cze
dc.format41 stran
dc.format41 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCizí jazykcze
dc.subjectComeniuscze
dc.subjecterudicecze
dc.subjectEvropská uniecze
dc.subjecteTwinningcze
dc.subjectfondycze
dc.subjectinformační technologiecze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectlifelong learningcze
dc.subjectmezinárodní spoluprácecze
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectNAEPcze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectTandemcze
dc.subjectvzdělávací programycze
dc.subjectvzdělávání.cze
dc.subjectForeingn languageeng
dc.subjectComeniuseng
dc.subjecteruditioneng
dc.subjectEuropean Unioneng
dc.subjecte Twinningeng
dc.subjectfondseng
dc.subjectinformation technologyeng
dc.subjectcompetenceeng
dc.subjectlifelong learningeng
dc.subjectinternational cooperationeng
dc.subjectNAEPeng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectTandemeng
dc.subjecteducation programseng
dc.subjecteducation.eng
dc.titleMožnosti mezinárodní spolupráce mateřských školcze
dc.title.alternativePossibilities of International Cooperation among Kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11813
dc.description.abstract-translatedThe final Bachelor´s dissertation work deals with possibilities of international cooperation at nursery schools by means of international educational programmes and exemplifies factual cases. It is based on the present educational qualification for both children and teachers and necessity of more effective and more attractive learning and playing which can create good knowledge essentials for life, study and work in Europe Union. Dissertation includes interview which surveys the present knowledge, attitudes and experience of teachers in this field. It brings instructions for schools or individual teachers who would like to widen and enrich their activities abroad. It emphasizes possibilities of using modern infomation technologies for language-teaching and for exploring culture and traditions in other countries.eng
dc.date.accepted2009-04-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam