dc.contributor.advisor | Švejda, Gabriel | |
dc.contributor.author | Chaloupková, Věra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:08Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26941 | |
dc.description.abstract | Závěrečná bakalářská práce se zabývá možnostmi mezinárodní spolupráce mezi mateřskými školami prostřednictvím mezinárodních vzdělávacích programů a dokladuje konkrétní příklady. Vychází ze současných požadavků na vzdělávání jak dětí, tak pedagogů a potřeby efektivnějšího a atraktivnějšího hraní si a učení, které může položit dobrý vědomostní základ pro život, studium a práci v Evropské unii. Práce obsahuje i vyhotovení dotazníkového šetření, které mapuje současný stav znalostí, postojů a zkušeností pedagogů z této oblasti. Přináší návod pro školy nebo i jednotlivé pedagogy, kteří by chtěli obohatit a rozšířit aktivity svého zařízení i za hranice České republiky. Zdůrazňuje možnost využití moderních informačních technologií k výuce cizích jazyků a k poznávání kultur a tradic jiných zemí. | cze |
dc.format | 41 stran | |
dc.format | 41 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Cizí jazyk | cze |
dc.subject | Comenius | cze |
dc.subject | erudice | cze |
dc.subject | Evropská unie | cze |
dc.subject | eTwinning | cze |
dc.subject | fondy | cze |
dc.subject | informační technologie | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | lifelong learning | cze |
dc.subject | mezinárodní spolupráce | cze |
dc.subject | multikulturní výchova | cze |
dc.subject | NAEP | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | Tandem | cze |
dc.subject | vzdělávací programy | cze |
dc.subject | vzdělávání. | cze |
dc.subject | Foreingn language | eng |
dc.subject | Comenius | eng |
dc.subject | erudition | eng |
dc.subject | European Union | eng |
dc.subject | e Twinning | eng |
dc.subject | fonds | eng |
dc.subject | information technology | eng |
dc.subject | competence | eng |
dc.subject | lifelong learning | eng |
dc.subject | international cooperation | eng |
dc.subject | NAEP | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | Tandem | eng |
dc.subject | education programs | eng |
dc.subject | education. | eng |
dc.title | Možnosti mezinárodní spolupráce mateřských škol | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of International Cooperation among Kindergartens | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 11813 | |
dc.description.abstract-translated | The final Bachelor´s dissertation work deals with possibilities of international cooperation at nursery schools by means of international educational programmes and exemplifies factual cases. It is based on the present educational qualification for both children and teachers and necessity of more effective and more attractive learning and playing which can create good knowledge essentials for life, study and work in Europe Union. Dissertation includes interview which surveys the present knowledge, attitudes and experience of teachers in this field. It brings instructions for schools or individual teachers who would like to widen and enrich their activities abroad. It emphasizes possibilities of using modern infomation technologies for language-teaching and for exploring culture and traditions in other countries. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |