Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorVolfová, Ludmila
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:17Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:17Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26976
dc.description.abstractPráce se zabývá multikulturní problematikou v současné mateřské škole. Teoretická část pojednává o multikulturní výchově a jejich specifičnostech, o postavení multikulturní výchovy ve školní legislativě, rasových předsudcích a jejich předcházení, o multikulturní komunikaci a problémech spojené s adaptací dítěte cizí národnosti do běžné třídy mateřské školy. Obsahem praktické části je výzkumné šetření pomocí dotazníkové metody, které zjišťovalo vzájemné soužití dítěte cizí národnosti s českými dětmi z pohledu obou zúčastněných. Výsledky jsou zohledněny v projektu multikulturní výchovy pro mateřskou školu. Součástí je i připojený videozáznam s ukázkou realizace projektu.cze
dc.format81 s., 13 s. příloh
dc.format81 s., 13 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectkulturacze
dc.subjectrasové předsudkycze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectinterkulturní komunikacecze
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectcultureeng
dc.subjectrace prejudiceseng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectintercultural communicationeng
dc.titleMultikulturní výchova v mateřské školecze
dc.title.alternativeMulticultural Education in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12047
dc.description.abstract-translatedThe document disserts on multi-cultural issues in a present kindergarten. Theoretical part engages in multi-cultural education and its particularity, as well about the role of multi-cultural education in the school system legislation. Additionaly it also deals with the race prejudice and its prevention and last but not least about the multi-cultural communication and issues related to foreign child accommodation into a common nursery school class. The subject of the practical part of this work is a questionary, which investigate with mutual coexistence of a child of foreign nationality with Czech children from the perspective of both. The results are taken into account of the multi-cultural education project for a nursery school. The videorecording preview of the project implementation is a part of this work as well.eng
dc.date.accepted2009-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam