dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Vondráčková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:19Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:19Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26981 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou hry v životě předškolního dítěte.
Teoretická část je založena na obecných náhledech a postojích, podložených odbornou literaturou, jež se vztahují k charakteristice hry, jejímu významu a k diagnostickým a výchovným možnostem. Součástí této části je rovněž vývojová charakteristika předškolního věku z hlediska her a hraček.
Výzkumná (praktická) část zjišťuje vnímání hry předškolního dítěte pedagogem, dále rodičem a současně i mnou, jako nezávislým pozorovatelem výzkumného vzorku dětí předškolního věku. Dále obsahuje porovnání pohledů rodičů, předškolních pedagogů a nezávislého pozorovatele. Součástí práce jsou závěry pro praxi. | cze |
dc.format | 82s, 15 s. příloh | |
dc.format | 82s, 15 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | předškolní | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | pre - school | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.title | Hra předškolního dítěte | cze |
dc.title.alternative | Play of a Preschool Child | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12060 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor's thesis deals with the problems in the life of a pre -school child.
The theoretical part is based on the general views and attitudes, supported by professional literature, which relate to the characteristics of the game, its importance and the diagnostic and educational opportunities. There is the part of the development characteristics of preschool age in terms of games and toys too.
The research (practical) part finds out the perception of the game of pre- school child by a teacher, a parent, as well as me, as an independent observer of the research sample of pre -school age children. It also includes the comparison of views of parents, pre -school teachers and an independent observer. The part of their work are the conclusions for the practice. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |