Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorIrholcová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:20Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:20Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26983
dc.description.abstractV teoretické části nastiňuji techniky žádoucí komunikace a hledám spojitosti mezi nimi a principy podpory zdraví v MŠ. Praktická část je orientována na komunikační dovednosti učitelek v MŠ podporující zdraví, v běžné MŠ a učitelek v 1. třídách ZŠ.cze
dc.format76 s., z toh 11 s. obr. příloh
dc.format76 s., z toh 11 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectefektivní komunikacecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectrespektovánícze
dc.subjecteffective communicationeng
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectrespectedeng
dc.titleEfektivní komunikace v prostředí školy podporující zdravícze
dc.title.alternativeEffective Communication within a Preschool using the Supporting Health Programmeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12065
dc.description.abstract-translatedIn the theoretical part I outline the desirable skills of communication and I look for connectedness between both of them and the principles of health support in nursery school. The practical part describes the communication skils of teachers at nursery schools with health support, in ordinary nursery schools as well as first grade teachers in basic schools.eng
dc.date.accepted2009-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam