dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Hořejší, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:23Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26992 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se je zpracována se záměrem vytvořit propojení působení canisterapie v prostředí mateřské školy.
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá vývojem jedince a problematikou canisterapie a jejím metodám.
Praktická část odhaluje možné propojení působení canisterapie a mateřské školy. Jejím zjišťování je informovanost učitelek o tomto termínu. | cze |
dc.format | 56 s., 7 s. příloh | |
dc.format | 56 s., 7 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | canisterapie | cze |
dc.subject | canis | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | předškolní výchova | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | pes | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | vliv | cze |
dc.subject | informovanost učitelů o canisterapii | cze |
dc.subject | canistherapy | eng |
dc.subject | canis | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | dog | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | feedback | eng |
dc.subject | teachers knowledge of canistherapy | eng |
dc.title | Canisterapie v prostředí mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Canisterapie in Preschool Setting | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12076 | |
dc.description.abstract-translated | The school leaving thesis is elaborated in order to make a connection of canistherapy with the environment of kindergartens.
The thesis is devided into two main parts. The theoretical part concerns the development of an individual and the problems of canistherapy and its methods.
The practical part reveals a possible connection of canistherapy effects and the environemnt of kindergartens. The aim of the practical part is to find out how the teachers are informed about this term. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |