Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorVeselá, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:27Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:27Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27004
dc.description.abstractMá práce je v teoretické části zaměřena na současné pedagogické poznatky a podmínky v předškolním vzdělávání. Poukazuje na disproporce mezi požadavky RVP PV a psychosociálnámi podmínkami mateřských škol - navyšování počtů dětí na třídách. V praktické části je zmapován skutečný současný stav psychosociálních podmínek v mateřských školách se zaměřením na počty dětí na třídách.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleRealizace Rámcového vzdělávacího programu v podmínkách současných mateřských školcze
dc.title.alternativeThe Delivery of the Early Years Foundation Stage Curriculum in a Present-day Preschooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12094
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of the thesis focuses on the current pedagogical findings and conditions in the pre-school education. It points out the disproportion between what is demanded by the RVPV (Framework Education Programme of the Czech Republic) and psychosocial conditions in kindergartens - increasing number of children in classes. The practical part surveys the actual state of the psychosocial conditions in kindergartens focusing on numbers of children in classes.eng
dc.date.accepted2009-04-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam