dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Veselá, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:27Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27004 | |
dc.description.abstract | Má práce je v teoretické části zaměřena na současné pedagogické poznatky a podmínky v předškolním vzdělávání. Poukazuje na disproporce mezi požadavky RVP PV a psychosociálnámi podmínkami mateřských škol - navyšování počtů dětí na třídách.
V praktické části je zmapován skutečný současný stav psychosociálních podmínek v mateřských školách se zaměřením na počty dětí na třídách. | cze |
dc.format | 61 s. | |
dc.format | 61 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Realizace Rámcového vzdělávacího programu v podmínkách současných mateřských škol | cze |
dc.title.alternative | The Delivery of the Early Years Foundation Stage Curriculum in a Present-day Preschool | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12094 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of the thesis focuses on the current pedagogical findings and conditions in the pre-school education. It points out the disproportion between what is demanded by the RVPV (Framework Education Programme of the Czech Republic) and psychosocial conditions in kindergartens - increasing number of children in classes. The practical part surveys the actual state of the psychosocial conditions in kindergartens focusing on numbers of children in classes. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |