Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUhlířová, Jana
dc.contributor.authorUlrichová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:28Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:28Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-03-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27005
dc.description.abstractBakalářská práce představuje problematiku vztahu dítěte předškolního věku ke knize a literatuře. Teoretická část se zabývá vývojem problematiky ve 20. století. Jak v oblasti teorie dětského čtenářství a literatury pro děti, tak didaktickými přístupy. Dále komparací přístupů k této problematice v minulosti a v současnosti. Praktická část zjišťuje vztah současného předškolního dítěte ke knize, znaky jeho vnitřní i vnější motivace. A to na základě dotazníkového šetření u rodičů předškolních dětí a učitelek mateřských škol, projektové metody, rozhovorů a pozorování dětí. Zjištěné výsledky porovnává s dostupnými zdroji ze 70. a 80. let 20. století.cze
dc.format99 s., 29 s. příloh
dc.format99 s., 29 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářstvícze
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectdětské čtenářstvícze
dc.subjectkulturní gramotnostcze
dc.subjectpředčtenářský věkcze
dc.subjectReadingeng
dc.subjectreading literacyeng
dc.subjectchildren{\crq}s readingeng
dc.subjectcultural literacyeng
dc.subjectpre-reading ageeng
dc.titleRozvoj vztahu dítěte předškolního věku ke knize a literatuřecze
dc.title.alternativeDevelopment of the relationship of pre-school children with books and literatureeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12099
dc.description.abstract-translatedThe subject of this Bachelor work is the relationship of pre-school children with books and literature. The theoretical part deals with the development of this subject in the 20th century, both in the theoretical area of children’s reading and literature and the doctrinal approach. Further it compares the approach to this subject area in the past and in the present. The practical research part examines the relationship of contemporary pre-school children with books and the characteristic of their internal and external motivation. This is based on a questionnaire completed both by parents of pre-school children and nursery school teachers, project methods, interviews and observation of children. The results of the research are compared with available sources from the 1970's and 1980's.eng
dc.date.accepted2009-04-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam