dc.contributor.advisor | Somr, Miroslav | |
dc.contributor.author | Sladká, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:31Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27013 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá školou jako vzdělávací institucí a jejím postavením ve společnosti se zaměřením na mateřskou školu. Pokouší se nalézt odpověď na otázku: "Jaké je postavení mateřské školy v současné české společnosti?" Ve své teoretické části je práce zaměřena na charakteristiku tématu a jeho vymezení z hlediska společenského významu, včetně historického vývoje školství na našem území, funkci školy v oblasti vzdělávací, integrační a socializační, specifika mateřské školy a stanovením metod a cílů výzkumu. Hlavní, praktická část práce, je zaměřena na vlastní výzkum pozice školy v české společnosti, komparaci zjištěných skutečností a vyvození závěrů. | cze |
dc.format | 56 s., 3 s. příloh | |
dc.format | 56 s., 3 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Cíle | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | dějiny | cze |
dc.subject | edukační procesy | cze |
dc.subject | funkce | cze |
dc.subject | historický vývoj | cze |
dc.subject | instituce | cze |
dc.subject | komparace zjištěných skutečností | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | metoda výzkumu | cze |
dc.subject | ministerstvo školství | cze |
dc.subject | obecně závazné právní předpisy | cze |
dc.subject | pohled veřejnosti | cze |
dc.subject | postavení školy ve společnosti | cze |
dc.subject | předpoklady | cze |
dc.subject | předškolní výchova | cze |
dc.subject | rozvoj | cze |
dc.subject | společnost | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | školství | cze |
dc.subject | výchova a vzdělávání. | cze |
dc.subject | The objectives | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.subject | history | eng |
dc.subject | educational processes | eng |
dc.subject | functions | eng |
dc.subject | historical development | eng |
dc.subject | institution | eng |
dc.subject | a comparison of the facts | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | method of research | eng |
dc.subject | the Ministry of Education | eng |
dc.subject | generally binding legislation | eng |
dc.subject | public view | eng |
dc.subject | the position of schools in society | eng |
dc.subject | assumptions | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | development | eng |
dc.subject | company | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | education. | eng |
dc.title | Škola a její pozice ve společnosti | cze |
dc.title.alternative | School and her position in society | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12154 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with the meaning of school as an educational establishment (mainly of a kindergarten) and it´s place in the society. Trying to find the answer for the question: ''What is the position of a kindergarten in a present-day society in Czech?'' In it´s theoretical part it is concentrated on the profile of the topic and it´s social importance, including the development of the school system from historical point of view, function of school in educational, intergral and social sphere, specifities of a mersery school, determination of methods and aims of researching. The main part - the practical one - is aimed at the research itself of the position of school in the Czech society and comparing the gained experience and making final inference. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |