Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSomr, Miroslav
dc.contributor.authorSladká, Dagmar
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:31Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:31Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27013
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá školou jako vzdělávací institucí a jejím postavením ve společnosti se zaměřením na mateřskou školu. Pokouší se nalézt odpověď na otázku: "Jaké je postavení mateřské školy v současné české společnosti?" Ve své teoretické části je práce zaměřena na charakteristiku tématu a jeho vymezení z hlediska společenského významu, včetně historického vývoje školství na našem území, funkci školy v oblasti vzdělávací, integrační a socializační, specifika mateřské školy a stanovením metod a cílů výzkumu. Hlavní, praktická část práce, je zaměřena na vlastní výzkum pozice školy v české společnosti, komparaci zjištěných skutečností a vyvození závěrů.cze
dc.format56 s., 3 s. příloh
dc.format56 s., 3 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCílecze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectdějinycze
dc.subjectedukační procesycze
dc.subjectfunkcecze
dc.subjecthistorický vývojcze
dc.subjectinstitucecze
dc.subjectkomparace zjištěných skutečnostícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectmetoda výzkumucze
dc.subjectministerstvo školstvícze
dc.subjectobecně závazné právní předpisycze
dc.subjectpohled veřejnosticze
dc.subjectpostavení školy ve společnosticze
dc.subjectpředpokladycze
dc.subjectpředškolní výchovacze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectspolečnostcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectškolstvícze
dc.subjectvýchova a vzdělávání.cze
dc.subjectThe objectiveseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjecthistoryeng
dc.subjecteducational processeseng
dc.subjectfunctionseng
dc.subjecthistorical developmenteng
dc.subjectinstitutioneng
dc.subjecta comparison of the factseng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectmethod of researcheng
dc.subjectthe Ministry of Educationeng
dc.subjectgenerally binding legislationeng
dc.subjectpublic vieweng
dc.subjectthe position of schools in societyeng
dc.subjectassumptionseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectcompanyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducation.eng
dc.titleŠkola a její pozice ve společnosticze
dc.title.alternativeSchool and her position in societyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12154
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the meaning of school as an educational establishment (mainly of a kindergarten) and it´s place in the society. Trying to find the answer for the question: ''What is the position of a kindergarten in a present-day society in Czech?'' In it´s theoretical part it is concentrated on the profile of the topic and it´s social importance, including the development of the school system from historical point of view, function of school in educational, intergral and social sphere, specifities of a mersery school, determination of methods and aims of researching. The main part - the practical one - is aimed at the research itself of the position of school in the Czech society and comparing the gained experience and making final inference.eng
dc.date.accepted2009-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam