dc.contributor.advisor | Dvořáková, Miloslava | |
dc.contributor.author | Bartošová, Ivana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:38Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:38Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27030 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení u dětí předškolního věku se zaměřením na rizika čtení a psaní. Teoretická část vymezuje terminologii SPU, charakterizuje typické znaky psychosomatického vývoje dítěte, uvádí příčiny, diagnostiku a současně i možnosti nápravy. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeního na možnost využití testu Rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky.
V závěru práce jsou zhodnoceny získané výsledky. | cze |
dc.format | 59 s., 19 s. obr. příloh | |
dc.format | 59 s., 19 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | rizika čtení a psaní | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | lehké mozkové dysfunkce | cze |
dc.subject | specific learning dysfunctions | eng |
dc.subject | risks of reading and writing | eng |
dc.subject | diagnosis | eng |
dc.title | RIZIKA ČTENÍ A PSANÍ V PŘEDŠKOLNÍ TŘÍDĚ | cze |
dc.title.alternative | RISKS OF READING AND WRITTING IN PRESCHOOL CLASS | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12230 | |
dc.description.abstract-translated | This baccalaureat thesis goes into the range of specific learning dysfunctions, appearing by the pre-school children with special focus on the critical points connected with reading and writing.
The theoretical part of my thesis concerns the terminology of specific learning dysfunctions, describes the typical features of pre-school child's psychosomatic evolution, mentions the reasons, diagnosis and possible remedies at once.
The practical part of my thesis presents the results of research, which was focused on the option of using the test "Risks of reading and writing malfunctions appearing by the early scholars".
All the gained results are analysed in the final part of my thesis | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |