dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Jahodová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:44Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:44Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27043 | |
dc.description.abstract | Jak již název prozrazuje, tématem práce je podporování zdravého životního stylu u dětí předškolního věku. V úvodu teoretické části práce je vymezena charakteristika předškolního období, a to především vývoj kognitivní a sociální. Dále jsou uvedena rizika, která ohrožují zdravý vývoj dítěte a způsobují potíže v dalším životě jedince. Také je zde uvedeno porovnání Rámcového vzdělávacího programu s Programem zdravé MŠ. Samostatný Program Zdravé mateřské školy je uveden na závěr teoretické části. V praktické části se práce zabývá porovnáním volné hry v mateřských školách pracující podle programu podporující zdraví a ve školách bez zaměření. Tyto informace jsou získávány pomocí metody pozorování a jejich následného zpracování. | cze |
dc.format | 67s. | |
dc.format | 67s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mateřská škola | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | zdravý životní styl. | cze |
dc.subject | Kindergarten | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | healthy life style. | eng |
dc.title | Podpora zdravého životního stylu u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Healthy lifestyle support for preschoolers | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12291 | |
dc.description.abstract-translated | As the title of the work shows, the subject matter of this work is supporting healthy life style of the children in pre-school age. In the beginning of the theoretical part there is defined characterization of pre-school period, first of all the cognitive and social development. Furthermore there are mentioned the risks, which threaten the healthy progress of the child and cause difficulties in the consecutive life of individual. There is also mentioned comparison of the Framing Educational Program with Program of Healthy Kindergarten. Single Program of Healthy Kindergarten is introduced in the end of the theoretical part. In the applied part the work deals with the comparison of free game in the kindergartens operating according to the program supporting the health and in the schools without any view to. With the help of the observation method and further processing of them we obtain this information. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |