Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDastlík, Lukáš
dc.contributor.authorVítková, Alice
dc.date.accessioned2021-12-07T12:17:52Z
dc.date.available2021-12-07T12:17:52Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27058
dc.description.abstractBakalářská práce mapuje a rozebírá přijetí dětí s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou z pohledu pedagoga předškolního vzdělávání. V první části práce jsou nadefinované základní pojmy a souvislosti týkající se problému ADHD. V hlavní části práce je proveden výzkum, který odhaluje úskalí problému přijetí dítěte s ADHD pedagogem v Jihočeském kraji. V této části bakalářské práce jsou navržena možná řešení těchto situací, které jsou použitelné v prostředí mateřských škol.cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporucha ADHD (ADHD - attention deficit hyperaktivity disorder)cze
dc.subjectsymptomycze
dc.subjectporucha pozornosticze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectimpulzivitacze
dc.subjectmetody práce ADHDcze
dc.subjectA disorder ADHD (ADHD - attention deficit hyperaktivity disorder)eng
dc.subjectsymptomseng
dc.subjectattention disordereng
dc.subjecthyperaktivityeng
dc.subjectimperuosityeng
dc.subjectmethods of work ADHDeng
dc.titlePřijetí ADHD dítěte pedagogem ve třídě mateřské školy v Jihočeském krajicze
dc.title.alternativeAcceptance of ADHD-child by teacher in the class of a kindergarten in South Bohemiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12356
dc.description.abstract-translatedIn the present Bachelor thesis, we survey and analyse the problem of children suffering from Attention Deficit Hyperactivity Disorders (ADHD) and their acceptance from the point of view of a pre-school pedagogue.We open the thesis defining the basic concepts and ADHD implications.The main part of the present paper is dedicated to an investigation that has been carried out in the region of South Bohemia. It reveals difficulties with accepting and managing a child sufferring from ADHD by an educator. We include possible solutions for coping with such situations, all of which are applicable in the environment of nursery schools.eng
dc.date.accepted2009-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam