dc.contributor.advisor | Dastlík, Lukáš | |
dc.contributor.author | Vítková, Alice | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:17:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:17:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27058 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce mapuje a rozebírá přijetí dětí s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou z pohledu pedagoga předškolního vzdělávání. V první části práce jsou nadefinované základní pojmy a souvislosti týkající se problému ADHD. V hlavní části práce je proveden výzkum, který odhaluje úskalí problému přijetí dítěte s ADHD pedagogem v Jihočeském kraji. V této části bakalářské práce jsou navržena možná řešení těchto situací, které jsou použitelné v prostředí mateřských škol. | cze |
dc.format | 59 s. | |
dc.format | 59 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | porucha ADHD (ADHD - attention deficit hyperaktivity disorder) | cze |
dc.subject | symptomy | cze |
dc.subject | porucha pozornosti | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | impulzivita | cze |
dc.subject | metody práce ADHD | cze |
dc.subject | A disorder ADHD (ADHD - attention deficit hyperaktivity disorder) | eng |
dc.subject | symptoms | eng |
dc.subject | attention disorder | eng |
dc.subject | hyperaktivity | eng |
dc.subject | imperuosity | eng |
dc.subject | methods of work ADHD | eng |
dc.title | Přijetí ADHD dítěte pedagogem ve třídě mateřské školy v Jihočeském kraji | cze |
dc.title.alternative | Acceptance of ADHD-child by teacher in the class of a kindergarten in South Bohemia | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 12356 | |
dc.description.abstract-translated | In the present Bachelor thesis, we survey and analyse the problem of children suffering from Attention Deficit Hyperactivity Disorders (ADHD) and their acceptance from the point of view of a pre-school pedagogue.We open the thesis defining the basic concepts and ADHD implications.The main part of the present paper is dedicated to an investigation that has been carried out in the region of South Bohemia. It reveals difficulties with accepting and managing a child sufferring from ADHD by an educator. We include possible solutions for coping with such situations, all of which are applicable in the environment of nursery schools. | eng |
dc.date.accepted | 2009-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |