Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorŠlápotová, Blanka
dc.date.accessioned2021-12-07T12:18:26Z
dc.date.available2021-12-07T12:18:26Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27113
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám problematikou roztroušené sklerózy. První teoretická část je zaměřena na analýzu související literatury. Pozornost je věnována problematice roztroušené sklerózy, co ji vyvolává, jaké jsou příčiny, výskyt, příznaky a důsledky, které přináší. Dále se zabývám psychosociálními důsledky vážného onemocnění. Hovořím o Výchově ke zdraví jako nové potřebě vedení člověka k zájmu o vlastní zdraví. Dotýkám se také programu Zdraví 21- Zdraví pro všechny v 21. století Hlavní náplní druhé části je realizace tříměsíčního intervenčního programu zdravého žití pro osoby s roztroušenou sklerózou. A následná komparace postojů k vlastnímu zdraví před započetím intervenčního programu a po něm. Používám kvantitativní metodologii, hlavním nástrojem sběru dat je dotazník.cze
dc.format67 s., 17 s. příloh
dc.format67 s., 17 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: roztroušená sklerózacze
dc.subjectintervenční programcze
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subject{\clqq}Zdraví 21``cze
dc.subjectKeys words: multiple sclerosiseng
dc.subjectinterventionist planeng
dc.subjecthealth educationeng
dc.subject``Health 21``eng
dc.titleMožnosti edukace zdraví u osob s roztroušenou sklerózou.cze
dc.title.alternativePossibility of Health Education with Multiple Sclerosis Persons.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12457
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor work deals with problems of serious illness - Multiple Sclerosis. The first part is focused on related bibliography.There is explained what Multiple Sclerosis is, what are its reasons, occurrence, symptoms and its consequences as well as psychologically social results of the illness. I refer about Health Education like a new need to lead people to their interest in their own health and about Health 21 - Health for All. The empirical part is about three-month interventionist plan of healthy lifestyle for people with Multiple Sclerosis and consequential comparison attitude to their own health before and after the interventionist plan.. I use quantitative methodology, main data acquisiton is ensured by questionnaire.eng
dc.date.accepted2009-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam