Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorFukerová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:18:33Z
dc.date.available2021-12-07T12:18:33Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27124
dc.description.abstractPráce se zabývá otázkou duševní hygieny v České republice. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o zdraví jako celku i jeho jednotlivých složkách a vlivy, které na člověka působí. Dále stručně charakterizuje věkovou skupinu pubescentů, především z psychologického hlediska. Praktická část obsahuje metodický program výuky duševní hygieny, který je vytvořený pro druhý stupeň ZŠ. Samotné sestavení programu, stejně tak jako jeho účinnost, vychází z použitých metod - intervenční metoda, dotazování, pozorování, projektivní technika. Program je vytvořený na 10 setkání a i přesto výsledky ukazují jeho účinnost i při krátkodobém působení edukátora. K výrazné změně došlo u žáků v oblasti sebehodnocení. Žáci také přeskládali životní hodnoty, rozšířili si vědomosti a dovednosti v mezilidských vztazích a získali přehled o nových možnostech pohybových aktivit.cze
dc.format55, 6 s. obr. příloh.
dc.format55, 6 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectduševní hygienacze
dc.subjectpubescencecze
dc.subjectjógová a dechová cvičenícze
dc.subjectrelaxacecze
dc.subjecthealth educationeng
dc.subjectmental healtheng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectyoga and breathing exerciseseng
dc.subjectrelaxationeng
dc.titleVýchova ke zdraví a strategie výuky duševní hygieny ve škole.cze
dc.title.alternativeHealth Education and Strategy of Mental Hygiene in Education Process.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12482
dc.description.abstract-translatedMy Bachelor Thesis deals with a subject of mental hygiene in the Czech Republic. The theoretic part focuses on actual health knowledge as a complex, and also its particular parts and influences which take effect on people. In the following it briefly characterizes psychological description of a group of adolescents. The practical part contains methodical mental hygiene educating plan created for secondary school students. Formation the programme as well as its results come from diagnostic methods - interventional method, questioning, observation, projective technique. The programme is based on 10 meetings and its result shows its high benefits even from short time education. There was students’ expressive turnover in the way of self evaluation. They also rebuilt their values, expanded their knowledge and interpersonal relations acquirements and they got to know new options of active exercises.eng
dc.date.accepted2009-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam