Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorHrabětová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:50:34Z
dc.date.available2021-12-07T12:50:34Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2009-12-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27529
dc.description.abstractBakalářská práce představuje problematiku bilingvní výchovy jako nového trendu ve vzdělávání předškolních dětí. Teoretická část charakterizuje vývojová specifika dítěte předškolního věku s akcentem na vývoj řeči. Dále definuje pojem bilingvismus a zabývá se bilingvními rodinami, bilingvní výchovou předškolních dětí v rodinách a předškolních zařízeních a vlivem bilingvní výchovy na vývoj dítěte. Praktická část je výzkumným šetřením prostředí českých a anglických mateřských škol, které je zaměřeno na naplňování potřeb dítěte předškolního věku v rozdílných psychosociálních a organizačních podmínkách.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbilingvismuscze
dc.subjectbilingvní výchovacze
dc.subjectbilingvní rodinacze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjecttypologie bilingvismucze
dc.subjectvývojová specifika dítětecze
dc.subjectvývoj řečicze
dc.subjectBilingualismeng
dc.subjectbilingual educationeng
dc.subjectbilingual familyeng
dc.subjectchild of pre-school ageeng
dc.subjecttypes of bilingualismeng
dc.subjectspecific stages of child developmenteng
dc.subjectspeech developmenteng
dc.titleAnglická mateřská škola v České republicecze
dc.title.alternativeThe English Preschool in Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag12091
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis introduces the problem of bilingual education as a new trend in Early Childhood education. The theoretical part discusses the specific stages of development of pre-school aged children, with the focus on speech development. It also defines the term bilingualism and deals with bilingual families, bilingual education of pre-school children in the family and pre-school settings, and the influence of bilingual education on children's development. The practical research focuses on the fulfilment of pre-school children’s needs under different psychosocial and organisational conditions within the environment of Czech and English pre-schools.eng
dc.date.accepted2010-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam