Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorMusilová, Marcela
dc.date.accessioned2021-12-07T12:50:54Z
dc.date.available2021-12-07T12:50:54Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27606
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zaměřila na charakteristiku současných školských přeměn v prostředí mateřské školy, jak jsou uvedeny zejména v Rámcovém programu pro předškolní vzdělávání. Zaměřila jsem se na oblast, která se věnuje komunikativním kompetencím u dětí předškolního věku. Teoretická část práce se věnuje obecnému úvodu do problematiky rozvoje komunikační kompetence, vysvětluje související pojmy a uvádí některé poznatky z literatury k zadané problematice. V praktické části jsem se soustředila na pedagogické sledování rozvoje komunikativních kompetencí dětí v heterogenní mateřské škole rozdělených dvou rozdílných věkových skupin. Pro ověření praktické části jsem vytvořila experimentální program. K hodnocení účinnosti tohoto speciálně vytvořeného programu v praxi jsem zvolila metodu pedagogického pozorování.cze
dc.format86 s.
dc.format86 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectkomunikativní kompetencecze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectdialog.cze
dc.subjectThe Educational Programme Framework of pre-school Educationeng
dc.subjectkey competencieseng
dc.subjectcommunicative competenceeng
dc.subjectSchol Educational Programeng
dc.subjectDialogue.eng
dc.titleRozvoj komunikativní kompetence u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeThe development of communicative competence of the preschool-aged childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag14866
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis is focused on characterization of up to date scholastic changes in the environment of the nursery school, especially in the light of their stipulation in the national document for education called ''Framework educational programme for pre-school education“. The topic explored in my thesis is the communicative competence of preschool children. The theoretical part of the thesis elaborate on general introduction to the problematic of the communicative competence development, explain related concepts and provide some knowledge from the literature dealing with the topic of communicative competence. The practical part of the thesis explore on the pedagogic monitoring of the communicative competence development for the children in the heterogeneous nursery school divided into two different age groups. The new experimental program was developed for the examination of the practical part. The technique of the pedagogic monitoring was chosen for the efficiency assessment of this specially developed experimental program.eng
dc.date.accepted2010-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam