Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Jan
dc.contributor.authorŠkrobáková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:50:56Z
dc.date.available2021-12-07T12:50:56Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27612
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na adaptaci dětí při vstupu do mateřské školy v souvislosti s typem jejich citové vazby. V teoretické části jsem definovala pojmy jako jsou adaptace, citová vazba, socializace a výchova. V praktické části jsem shrnula výsledky svého pozorování, které jsem prováděla u sedmi nově příchozích dětí. Doplňující informace jsem získala z rozhovorů s rodiči, s kolegyněmi a samotnými dětmi. Zaměřila jsem se na jejich adaptaci, popsala jsem její průběh vzhledem k dané citové vazbě. Cílem této práce bylo zjistit, jak děti zvládají vstup do mateřské školy v souvislosti s jejich citovou vazbou, jaké chování je charakteristické pro daný typ citové vazby a jaký vliv má na samotný proces adaptace.cze
dc.format63
dc.format63
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectseparační úzkostcze
dc.subjectteorie přechoducze
dc.subjectrituálycze
dc.subjectstrescze
dc.subjectcitová vazbacze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectsociální učenícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchovné stylycze
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectseparation anxietyeng
dc.subjecttheory of changeovereng
dc.subjectritualseng
dc.subjectstresseng
dc.subjectemotional relationshipeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectsocial learningeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational types/styleseng
dc.titleAdaptace dětí při vstupu do MŠ v souvislosti s typem jejich citové vazbycze
dc.title.alternativeAdaptation of children on entering the kindergarten in connection with the type of their emotional bindingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15196
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on children adaptations to kindergarten enter in connection with type of emotional relationship. The theoretical part defines terms as adaptation, emotional relationship, socialization and education. The practical part recapitulates results of my observation accomplished by seven children newly entered the kindergarten. I obtained the supplementary information from parents, colleagues and children through the conversation. I focused on their adaptation and described its’ course considering the emotional relationship. The aim of this thesis was to find out how do the children cope with the kindergarten enter in connection with their emotional relationship, which behaviour is characteristic of the given emotional relationship type and how it influences the adaptation process.eng
dc.date.accepted2010-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam