dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Šimicová, Věra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:51:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:51:08Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27639 | |
dc.description.abstract | Cílem mé práce je seznámení s alternativním programem Začít spolu s cestou k jeho aplikaci v podmínkách konkrétní mateřské školy.
V teoretické části práce provádím komparativní studii nejčastějších alternativních směrů a programů prezentovaných v českých mateřských školách,
ve kterých porovnávám především filozofii, cíle a metody jednotlivých programů. Dále pak podrobně seznamuji s programem Začít spolu.
V praktické části zpracovávám případovou studii přechodu konkrétní mateřské školy do programu Začít spolu od prvního impulsu po současnost, ve které se zaměřuji především na analýzu proměny přístupu k rodičům. V závěru pak přikládám návod
na vypracování teoretické příručky pro rodiče a videozáznam metod práce v programu Začít spolu. | cze |
dc.format | 77 s., 10 s. příloh | |
dc.format | 77 s., 10 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | alternativní | cze |
dc.subject | tradiční | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | spolupráce s rodinou | cze |
dc.subject | alternative | eng |
dc.subject | traditional | eng |
dc.subject | kindergarden | eng |
dc.subject | co-operation with family | eng |
dc.title | Program Začít spolu v podmínkách české mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Programme Step by Step in the Conditions of a Czech kindergarden | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15321 | |
dc.description.abstract-translated | The purpose of the thesis is the introduction of an alternative programme Step by Step and its application as a method in a concrete kindergarten.
The theoretical part of the thesis presents a comparative study of the most common alternative programmes in the Czech kindergartens. The philosophy, objectives and methods of the individual programmes are compared there. Further, the programme Step by Step is introduced in greater detail.
The practical part of the thesis presents the study case of conversion of a concrete kindergarten into programme Step by step. It describes the first impulses until the present. The change in the parents attitude is analysed there as well. Finally, the manual for designing the handbook for parents and a video record that shows the method used in the programme Step by Step are presented in the conclusion. | eng |
dc.date.accepted | 2010-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |