Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorŠimicová, Věra
dc.date.accessioned2021-12-07T12:51:08Z
dc.date.available2021-12-07T12:51:08Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27639
dc.description.abstractCílem mé práce je seznámení s alternativním programem Začít spolu s cestou k jeho aplikaci v podmínkách konkrétní mateřské školy. V teoretické části práce provádím komparativní studii nejčastějších alternativních směrů a programů prezentovaných v českých mateřských školách, ve kterých porovnávám především filozofii, cíle a metody jednotlivých programů. Dále pak podrobně seznamuji s programem Začít spolu. V praktické části zpracovávám případovou studii přechodu konkrétní mateřské školy do programu Začít spolu od prvního impulsu po současnost, ve které se zaměřuji především na analýzu proměny přístupu k rodičům. V závěru pak přikládám návod na vypracování teoretické příručky pro rodiče a videozáznam metod práce v programu Začít spolu.cze
dc.format77 s., 10 s. příloh
dc.format77 s., 10 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativnícze
dc.subjecttradičnícze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectspolupráce s rodinoucze
dc.subjectalternativeeng
dc.subjecttraditionaleng
dc.subjectkindergardeneng
dc.subjectco-operation with familyeng
dc.titleProgram Začít spolu v podmínkách české mateřské školycze
dc.title.alternativeProgramme Step by Step in the Conditions of a Czech kindergardeneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15321
dc.description.abstract-translatedThe purpose of the thesis is the introduction of an alternative programme Step by Step and its application as a method in a concrete kindergarten. The theoretical part of the thesis presents a comparative study of the most common alternative programmes in the Czech kindergartens. The philosophy, objectives and methods of the individual programmes are compared there. Further, the programme Step by Step is introduced in greater detail. The practical part of the thesis presents the study case of conversion of a concrete kindergarten into programme Step by step. It describes the first impulses until the present. The change in the parents attitude is analysed there as well. Finally, the manual for designing the handbook for parents and a video record that shows the method used in the programme Step by Step are presented in the conclusion.eng
dc.date.accepted2010-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam