Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorKvětoňová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:51:12Z
dc.date.available2021-12-07T12:51:12Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27648
dc.description.abstractZáměrem mé práce je zmapovat zájem dětí o činnosti v centrech aktivit v mateřské škole pracující podle programu Začít spolu v souvislosti s genderovými rolemi dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývám problematikou genderu z různých hledisek a pohledů. Nastiňuji otázku diskriminace ve výchově a odlišné vnímání dítěte na základě jeho genderové příslušnosti, tedy role chlapečka či holčičky. Dále se v teoretické části věnuji programu Začít spolu, uvádím jeho záměry a specifika odlišná od standardních mateřských školek. V praktické části mé bakalářské práce se metodami pozorování a dotazníku snažím objasnit stanovené předpoklady a uvádím některé zajímavé situace, které při mém pozorování vznikly. Dále se pokusím vyvodit doporučení pro přípravu aktivit vhodných pro děti předškolního věku.cze
dc.format71
dc.format71
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGendercze
dc.subjectgender role.cze
dc.titleGenderová studie v programu Začít spolucze
dc.title.alternativeThe Gender Study in Program "Step by Step"eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15333
dc.description.abstract-translatedThe aim of my bachelor study is to chart the interest of children about the activities in Aktivity Centres in kindergardens usány program ‚qStep by Step''. I chart the children is interest in context of gender roles of children at preschool age. In theoretical part I deal with the gender questions in different points of view. I indicate the question of gender discrimination in education and question of different children perception base on their gender competences, base on boy- role or girl- role. In theoretical part I also put brain to program ‚qStep by step''. I show its aims and specifics, its diversity in comparision to standard kindergardens. In practical part of my bachelor study I try to clarify defined hypothesises using methods of observing and questionaries and I illustrate some interesting situations that took place during my observing. Next I try to deduce recommendations for activity- suitable for children at preschool age preparation.eng
dc.date.accepted2010-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam