Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorZavadilová, Irena
dc.date.accessioned2021-12-07T12:51:12Z
dc.date.available2021-12-07T12:51:12Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27649
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zaměřila na dramatickou výchovu jako metodu výchovně vzdělávací práce v mateřské škole, pomocí níž můžeme prohloubit prožitky dětí. V teoretické části jsem vysvětlila pojem, principy a metody dramatické výchovy . Detailněji jsem rozpracovala metody vzdělávacího procesu v mateřské škole a styčné body s metodami dramatické výchovy. Vysvětlila jsem specifika mateřské školy a důležitost osobnosti učitelky. V praktické části jsem popsala své postupy při vedení dětí dramatickou výchovou v jednotlivých odděleních celé docházky dítěte do MŠ. Uvedla jsem ukázky realizovaných projektů a činností s dětmi s uvedením zvolených metod dramatické výchovy. V závěrečném projektu jsem se zaměřila na hlubší prožitky dětí. Výzkum jsem provedla metodou asociačních slov. Komparovala jsem výpovědi dětí ze tří mateřských škol, z nichž se v jedné děti setkávají s dramatickou výchovou. Cílem bylo potvrzení hypotézy, že tyto děti mají bohatší fantazii, představivost a jsou tvořivější.cze
dc.format74 s. (106 648 znaků)
dc.format74 s. (106 648 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectasociační slovacze
dc.subjectděti v mateřské školecze
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectmetody dramatické výchovycze
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectučitelka mateřské školycze
dc.subjectword associationeng
dc.subjectchildren in kindergarteneng
dc.subjectdrama educationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectmethods of drama educationeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectkindergarten teachereng
dc.titleDRAMATICKÁ VÝCHOVA V MŠ JAKO IMPULZ A CESTA K PROHLOUBENÍ PROŽITKUcze
dc.title.alternativeEDUCATION IN THE KINDERGARTEN AS AN IMPULSE AND WAY FOR DEEPENING A CHILD´S EXPERIENCEeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15334
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on drama education as a method for preschool children in the kindergarten. This method can intensify the children's experience. The theoretical part explains the terminology, principles and methods of the drama education. The educational methods used in the kindergartens are discussed in greater detail and the corresponding areas of these and the drama education are shown. The specific characteristics of the kindergarten and the importance of teacher's personality are also explained. The practical part describes the techniques of the drama education as they are used in daily interactions in the individual stages of a child's attendance in the kindergarten. The realized projects and activities are shown with the chosen technique of the drama education is introduced there as well. The final project focuses on deeper children's experience. The method of the association words was chosen. The children's answers from three different kindergartens were compared. One of the kindergartens promotes the drama education in working with preschool children. The aim of the thesis was a confirmation of a hypothesis that these children have richer imagination and that they are more creative.eng
dc.date.accepted2010-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam