Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorVaňková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:51:13Z
dc.date.available2021-12-07T12:51:13Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27652
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá deskripcí způsobu vyplňování Warteggova testu (WZT) dětmi mladšího školního věku, konkrétně žáky prvních a pátých tříd. V teoretické části je podán výklad, prostřednictvím odborné literatury, o vývojové psychologii mladšího školního věku, testových metodách, včetně projektivních a grafických projektivních metod. Dále pak o specifikách diagnostiky dětí, dětské kresbě a jejím využití v psychologii, barvě a o základních informacích WZT. Empirická část je zaměřena na zpracování WZT dětmi prvních a pátých tříd, včetně rozdílů mezi jejich pojetím.cze
dc.format78 s., 23 s. obr. příloh
dc.format78 s., 23 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectWarteggův testcze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectprojektivní metodycze
dc.subjectkresebné testycze
dc.subjectdětská kresbacze
dc.subjectWartegg testeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectprojective methodseng
dc.subjectdrawing testseng
dc.subjectchild drawingeng
dc.titleZpůsob provedení barevné modifikace Warteggova testu v podání dětí mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeThe way of performing colour modification of Wartegg's test by young-aged school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15337
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is considered by a description of how younger-aged school children fill the Wartegg test (WZT), particularly by the pupils of the first and fifth year of czech elementary school. In the theoretical part of the thesis, it has given an explication about developing psychology of younger-aged children, test methods included projective and graphic projective methods. This also shows the specifics of children diagnostics, children drawing and it’s usage in psychology, colour and basic information about WZT. In empirical part has described how younger-aged school children process WZT including differences between the pupils of the first and fifth year of czech elementary school.eng
dc.date.accepted2010-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMazehóová, Yvona


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam