dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Husáková, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:51:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:51:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27701 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je tvořena ze dvou částí, teoretické a praktické. Cílem teoretické části je seznámení s časovým plánem dne v běžné a ve speciální mateřské škole pro děti s vadami řeči. Popisuje a charakterizuje oba typy mateřských škol a zachycuje aktuální stav týkající se zejména věcného vybavení, personálního zajištění, životosprávy, psychosociálních podmínek a spolupráce s rodinou a odbornými institucemi. Tato část práce se opírá zejména o prostudované školní vzdělávací programy jednotlivých škol. Praktická část pojednává o vadách řeči, které se nejčastěji ve speciální mateřské škole vyskytují, a obsahuje praktické zkušenosti z praxe v rozmezí dvou let. Práce končí shrnutím a zhodnocením rozdílů obou typů škol. | cze |
dc.format | 51 s. | |
dc.format | 51 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | speciální mateřská škola | cze |
dc.subject | režim dne | cze |
dc.subject | řečové vady | cze |
dc.subject | řečové postižení | cze |
dc.subject | logopedie | cze |
dc.subject | special kinder garden | eng |
dc.subject | table plan for days | eng |
dc.subject | defects of tongue | eng |
dc.subject | infliction of tongue | eng |
dc.subject | logopaedia | eng |
dc.title | Rozdíl mezi režimem dne v běžné a speciální mateřské škole pro řečově postižené | cze |
dc.title.alternative | The diference between daily rutine in common kindergarten and in speciál kindergarten for childern with sérech defekt. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15450 | |
dc.description.abstract-translated | The Baccalaureate labour consists of two part, theoretic and practice. The object of theoretic part is identification with time table in ordinary kinder garden and special kinder garden for children with defects of tongue. It is describing and characterising both type of kinder garden and it is recording actual situation of materials equipments, personal characteristic of regimen, psychosocial cooperation and cooperation with family and special institutes. This part of labour is base on school’s education program of individual school. The practice par is based on defects of tongues, which is the most offers and it is describing practice experience of two years. The labour is ending with recapitulation and target analysis of both type of kinder garden. | eng |
dc.date.accepted | 2010-04-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |