Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorHusáková, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-07T12:51:40Z
dc.date.available2021-12-07T12:51:40Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27701
dc.description.abstractBakalářská práce je tvořena ze dvou částí, teoretické a praktické. Cílem teoretické části je seznámení s časovým plánem dne v běžné a ve speciální mateřské škole pro děti s vadami řeči. Popisuje a charakterizuje oba typy mateřských škol a zachycuje aktuální stav týkající se zejména věcného vybavení, personálního zajištění, životosprávy, psychosociálních podmínek a spolupráce s rodinou a odbornými institucemi. Tato část práce se opírá zejména o prostudované školní vzdělávací programy jednotlivých škol. Praktická část pojednává o vadách řeči, které se nejčastěji ve speciální mateřské škole vyskytují, a obsahuje praktické zkušenosti z praxe v rozmezí dvou let. Práce končí shrnutím a zhodnocením rozdílů obou typů škol.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspeciální mateřská školacze
dc.subjectrežim dnecze
dc.subjectřečové vadycze
dc.subjectřečové postiženícze
dc.subjectlogopediecze
dc.subjectspecial kinder gardeneng
dc.subjecttable plan for dayseng
dc.subjectdefects of tongueeng
dc.subjectinfliction of tongueeng
dc.subjectlogopaediaeng
dc.titleRozdíl mezi režimem dne v běžné a speciální mateřské škole pro řečově postiženécze
dc.title.alternativeThe diference between daily rutine in common kindergarten and in speciál kindergarten for childern with sérech defekt.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15450
dc.description.abstract-translatedThe Baccalaureate labour consists of two part, theoretic and practice. The object of theoretic part is identification with time table in ordinary kinder garden and special kinder garden for children with defects of tongue. It is describing and characterising both type of kinder garden and it is recording actual situation of materials equipments, personal characteristic of regimen, psychosocial cooperation and cooperation with family and special institutes. This part of labour is base on school’s education program of individual school. The practice par is based on defects of tongues, which is the most offers and it is describing practice experience of two years. The labour is ending with recapitulation and target analysis of both type of kinder garden.eng
dc.date.accepted2010-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam