dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Kusová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:51:40Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:51:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27702 | |
dc.description.abstract | Zuzana Kusová: Přírodniny, jejich znalosti a využití v přírodovědné výchově v mateřské škole (2010)
V této bakalářské práci byly ověřeny znalosti přírodnin u žáků z vybraných mateřských škol. Dále bylo zmapováno využítí přírodnin v mateřských školách.
A dalším cílem bylo seznámit se s některými metodami zjišťování znalostí žáků, nalézt vhodnou metodiku zjišťování znalostí a ověření možnosti jejího použití v mateřských školách.
Pro zjišťování znalostí přírodnin u žáků byla ředitelkami mateřských škol zvolena metoda formou vycházky a rozhovoru o přírodninách a pozorování přírodnin v přirozeném prostředí. | cze |
dc.format | 61s., 60s. | |
dc.format | 61s., 60s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | přírodniny | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | znalosti | cze |
dc.subject | využití | cze |
dc.subject | product of nature | eng |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.subject | knowledge | eng |
dc.subject | usage | eng |
dc.title | Přírodniny, jejich znalosti a využití v přírodovědné výchově v mateřské škole. | cze |
dc.title.alternative | Living Things, their Knowledge and Use in Life Science Preschool Education. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15452 | |
dc.description.abstract-translated | Zuzana Kusová: Living Things, their Knowledge and Use in Life Science Preschool Education. (2010)
In this work was verified the knowledge of living things among pupils from choiced nursery schools.
Further was charted the usage of nature products in nursery schools.
The next point was to make ones´ acquaintance with some methods of determination of the pupils’ knowledge, find suitable methodology of knowledge determination and verification of their usage in nursery schools.
For the determination of pupils knowledge was by the schoolmistress chosen the method of walking and dialogue about the nature products and sighting the nature products in real neighbourhood. | eng |
dc.date.accepted | 2010-04-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |