Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorKusová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:51:40Z
dc.date.available2021-12-07T12:51:40Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27702
dc.description.abstractZuzana Kusová: Přírodniny, jejich znalosti a využití v přírodovědné výchově v mateřské škole (2010) V této bakalářské práci byly ověřeny znalosti přírodnin u žáků z vybraných mateřských škol. Dále bylo zmapováno využítí přírodnin v mateřských školách. A dalším cílem bylo seznámit se s některými metodami zjišťování znalostí žáků, nalézt vhodnou metodiku zjišťování znalostí a ověření možnosti jejího použití v mateřských školách. Pro zjišťování znalostí přírodnin u žáků byla ředitelkami mateřských škol zvolena metoda formou vycházky a rozhovoru o přírodninách a pozorování přírodnin v přirozeném prostředí.cze
dc.format61s., 60s.
dc.format61s., 60s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřírodninycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectznalosticze
dc.subjectvyužitícze
dc.subjectproduct of natureeng
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectknowledgeeng
dc.subjectusageeng
dc.titlePřírodniny, jejich znalosti a využití v přírodovědné výchově v mateřské škole.cze
dc.title.alternativeLiving Things, their Knowledge and Use in Life Science Preschool Education.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15452
dc.description.abstract-translatedZuzana Kusová: Living Things, their Knowledge and Use in Life Science Preschool Education. (2010) In this work was verified the knowledge of living things among pupils from choiced nursery schools. Further was charted the usage of nature products in nursery schools. The next point was to make ones´ acquaintance with some methods of determination of the pupils’ knowledge, find suitable methodology of knowledge determination and verification of their usage in nursery schools. For the determination of pupils knowledge was by the schoolmistress chosen the method of walking and dialogue about the nature products and sighting the nature products in real neighbourhood.eng
dc.date.accepted2010-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam