Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorMatoušková, Dagmar
dc.date.accessioned2021-12-07T12:52:08Z
dc.date.available2021-12-07T12:52:08Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27745
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku integrace imigrantů na základních školách ve dvou vybraných okresech v Jihočeském kraji z pohledu zástupců jednotlivých škol. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s danou problematikou. Pozornost je věnována integraci imigrantů, negativním jevům ze strany většinové společnosti. Součástí jsou také vybrané integrační programy, projekty a výzkumy. Poslední kapitola je zaměřena na školství a otázku integrace a vzdělávání dětí-cizinců v České republice. Praktická část nás seznamuje s výsledky kvalitativního výzkumu. Formou rozhovorů na základní školách byly získány potřebné informace k dané problematice. Zjištěné skutečnosti byly porovnány s teoretickými poznatky.cze
dc.format57 s., 21 s. příloh
dc.format57 s., 21 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcizineccze
dc.subjectimigrantcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectforeignereng
dc.subjectimmigranteng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjecteducationeng
dc.titleProblematika integrace imigrantů na základních školáchcze
dc.title.alternativeThe problems of immigrants integration at elementary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15562
dc.description.abstract-translatedThe bachelor´s work is focused on matters of the integration of immigrants at primary schools in the two selected districts in the South Bohemian Region from the view of the individual representative of the schools. In the theoretical part, there are defined primary facts related to the given theme. The attention is given to the integration of immigrants, negative features from the side of a majority society. Selected integration programs, projects and researches are also a part of this work. The last chapter is focused on the education and the question of integration and education of the children from other countries in the Czech Republic. The practical part introduces us with the results of qualitative research. In the form of interviews at primary schools, the needed information to the given matters was collected. The facts that had been found out were compared with the theoretical knowledge.eng
dc.date.accepted2010-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam