dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Bočanová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T12:52:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T12:52:24Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27766 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je problematika integrace dětí v předškolním věku mezi zdravé (intaktní) děti. Pro doplnění teoretických poznatků, které jsem čerpala z uvedené bibliografie tištěné a elektronické, jsem doplnila komplexním výzkumným projektem, který zahrnoval především názory pedagogické - učitelek MŠ a názory a postoje rodičovské veřejnosti k této problematice v MŠ.
Při mém hodnocení dosaženého cíle této práce se domnívám, že cíle bylo přiměřeně dosaženo. Přiměřeně proto, že existuje určitě mnoho dalších problémů, kterým se v mé práci nedostalo patřičného prostoru. Velkým a příjemným, překvapením je praktická shoda teoretických pohledů pedagogiky s názory rodičovské veřejnosti, které potvrzují obecně kladný vztah k integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ. | cze |
dc.format | 68 s., XIV s. obr. příloh. | |
dc.format | 68 s., XIV s. obr. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Integrace | cze |
dc.subject | Inkluze | cze |
dc.subject | Osobní asistent | cze |
dc.subject | Asistent pedagoga | cze |
dc.subject | IVP | cze |
dc.subject | Individualizovaná edukace | cze |
dc.subject | Handicapované dítě | cze |
dc.subject | Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | Pedagog | cze |
dc.subject | Integracion | eng |
dc.subject | Inclusion | eng |
dc.subject | Personal assistant | eng |
dc.subject | Assistant teacher | eng |
dc.subject | Individual education plan | eng |
dc.subject | Individualized Education | eng |
dc.subject | Handicapped Child | eng |
dc.subject | Child with special needs | eng |
dc.subject | Educator | eng |
dc.title | Integrace dětí s postižením do běžné MŠ | cze |
dc.title.alternative | Integration of the disabled kindergarten children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15606 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis aims at problems that we face when integrating the disabled pre-school children among healthy (intact) children. To add to theoretical information that I found in printed and electronic resources, there is a complex scientific survey that involved especially pedagogical opinions - kindergarten teachers - and those opinions and attitude of the parents whose children now attend kindergartens.
when evaluating the result of the theses, I believe that the aim was fairly, yet surfficiently met. Fairly - bacause there are lot of various problems that did not get the attention required. Surprisingly, the results show, both teachers and parents practically agreed on positive approach if we consider integrating children with special needs of education in the kindergarten environment. | eng |
dc.date.accepted | 2010-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |