Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuchánková, Eva
dc.contributor.authorBočanová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T12:52:24Z
dc.date.available2021-12-07T12:52:24Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27766
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je problematika integrace dětí v předškolním věku mezi zdravé (intaktní) děti. Pro doplnění teoretických poznatků, které jsem čerpala z uvedené bibliografie tištěné a elektronické, jsem doplnila komplexním výzkumným projektem, který zahrnoval především názory pedagogické - učitelek MŠ a názory a postoje rodičovské veřejnosti k této problematice v MŠ. Při mém hodnocení dosaženého cíle této práce se domnívám, že cíle bylo přiměřeně dosaženo. Přiměřeně proto, že existuje určitě mnoho dalších problémů, kterým se v mé práci nedostalo patřičného prostoru. Velkým a příjemným, překvapením je praktická shoda teoretických pohledů pedagogiky s názory rodičovské veřejnosti, které potvrzují obecně kladný vztah k integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v MŠ.cze
dc.format68 s., XIV s. obr. příloh.
dc.format68 s., XIV s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectInkluzecze
dc.subjectOsobní asistentcze
dc.subjectAsistent pedagogacze
dc.subjectIVPcze
dc.subjectIndividualizovaná edukacecze
dc.subjectHandicapované dítěcze
dc.subjectDítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectPedagogcze
dc.subjectIntegracioneng
dc.subjectInclusioneng
dc.subjectPersonal assistanteng
dc.subjectAssistant teachereng
dc.subjectIndividual education planeng
dc.subjectIndividualized Educationeng
dc.subjectHandicapped Childeng
dc.subjectChild with special needseng
dc.subjectEducatoreng
dc.titleIntegrace dětí s postižením do běžné MŠcze
dc.title.alternativeIntegration of the disabled kindergarten childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15606
dc.description.abstract-translatedThis thesis aims at problems that we face when integrating the disabled pre-school children among healthy (intact) children. To add to theoretical information that I found in printed and electronic resources, there is a complex scientific survey that involved especially pedagogical opinions - kindergarten teachers - and those opinions and attitude of the parents whose children now attend kindergartens. when evaluating the result of the theses, I believe that the aim was fairly, yet surfficiently met. Fairly - bacause there are lot of various problems that did not get the attention required. Surprisingly, the results show, both teachers and parents practically agreed on positive approach if we consider integrating children with special needs of education in the kindergarten environment.eng
dc.date.accepted2010-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam