Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorČejková, Iva
dc.date.accessioned2021-12-07T12:52:43Z
dc.date.available2021-12-07T12:52:43Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27790
dc.description.abstractTato práce obsahuje navržený ucelený vzdělávací program v rozsahu dvanácti hodin pro výuku výchovy ke zdraví/duševní hygieny s použitím aktivizačních metod. Program byl aplikován a ověřen u studentů na nižším gymnáziu. Cílem navrhovaného programu bylo prozkoumat a popsat význam zařazení výuky výchovy ke zdraví/duševní hygieny do klasické výuky studenta nižšího gymnázia. Jednotlivé hodiny probíhaly formou různých aktivizačních výukových metod. Jednalo se o náhodně zvolenou třídu na Biskupském gymnáziu v Českých Budějovicích. Hlavní vstupní výzkumnou metodou byl zvolen dotazník denních a spánkových rytmů. Hodnocení edukačního procesu probíhalo kvalitativní metodou- pozorováním, z kterého vyšly velice pozitivní výsledky, jak z pohledu aktivity a pozornosti studentů při výuce, tak z pohledu prohloubení znalostí a dovedností v oblasti výchovy ke zdraví/duševní hygieny. Výsledky výzkumu mohou obohatit práce podporující výchovu ke zdraví jak při výuce, tak při jiných aktivitách. Návrh programu probíhal tak, aby z něj mohli čerpat všichni zájemci o tuto problematiku.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzdravícze
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectduševní hygienacze
dc.subjectstrescze
dc.subjectstarší školní věkcze
dc.subjectaktivizační metodycze
dc.subjecthealtheng
dc.subjecthealth educationeng
dc.subjectmental hygieneeng
dc.subjectstresseng
dc.subjectolder school ageeng
dc.subjectactive teaching methodseng
dc.titleVyužití aktivizačních výukových metod při strategii výuky výchovy ke zdraví/duševní hygieny ve vzdělávacím procesu u studentů gymnáziacze
dc.title.alternativeImprovement of activate teaching methods in Health Education/ Mental Hygiene Strategies in Education Process in High Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15674
dc.description.abstract-translatedThis work includes a proposed comprehensive educative program designed in the range of twelve hours for the teaching of Health Education / Mental Hygiene, using activity methods. The program was applied and verified in the lower secondary school students. The proposed program was to explore and describe the importance of teaching the classification of Health Education / Mental hygiene in the classical teaching of pupils in lower secondary schools. Individual lessons were carried out by different activating teaching methods. It was a randomly selected class in high school at Bishop secondary school in České Budějovice. As the main research method was chosen the questionnaire of daily and sleep rhythms. Evaluation of the educational process was conducted by a qualitative method-observation, from which came very positive results, both in terms of activity and attention of students in the classroom, so in terms of improving knowledge and skills in the areas of Health Education / Mental Hygiene. The results of research can enrich the work supporting health education both in teaching so in other activities. The proposal program took place so that all the candidates on this issue could draw from it.eng
dc.date.accepted2010-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam